Zając, kurczak... kaczka
Wielkanoc, choć skromniejsza od Bożego Narodzenia, jest także czasem żniw dla sieci handlowych, szczególnie tych dużych. Jak wyliczyła "Rzeczpospolita", Polacy wydają z tej okazji o co najmniej kilka, a może nawet 10 mld zł więcej, niż wydaliby w tym okresie, gdyby świąt nie było.
Skrzętnie wykorzystują to handlowcy, którzy już kilka tygodni przed świątecznym weekendem szczelnie wypełniają półki odpowiednim asortymentem. Świąteczne ozdoby, dekoracje i akcesoria są w cenie. Nic dziwnego, że w zalewie taniej, azjatyckiej produkcji z plastiku czasem zaplączą się zaskakujące produkty.
Tu w jednym z hipermarketów ogólnopolskiej sieci handlowej baranki i kurczęta zamieszkały w jednym kartonie z ptactwem nie do końca wielkanocnego gatunku.
To jednak nic. Są i sklepy, które dostosowują ofertę dla niezdecydowanych. Wielkanoc czy Boże N2arodzenie? Dla każdego coś miłego...