Zdobądź pracę marzeń. Znany producent prezerwatyw szuka recenzentów hoteli

Nie będzie to idealny etat na całe życie, ale warto spróbować tak popracować nawet i przez niecały tydzień. Producent prezerwatyw szuka osób do recenzowania najlepszych „pod względem miłosnych przygód” hoteli na świecie. Wystarczy wypełnić „test kompatybilności w łóżku” i liczyć, że zostaniemy wybrani do testowania.

Zdobądź pracę marzeń. Znany producent prezerwatyw szuka recenzentów hoteli
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com
Krzysztof Janoś

05.08.2017 | aktual.: 05.08.2017 18:49

Jeśli chcesz zostać ekspertem intymności i sprawdzać najatrakcyjniejsze „pod względem miłosnych przygód” adresy na globie, powinieneś zainteresować się ogłoszeniem tej firmy. Unimil - producent prezerwatyw Skyn - ogłosił, że poszukuje ludzi do tej niezwykłej pracy.

Firma nie chce jednak tej rekrutacji przeprowadzić przy wykorzystaniu standardowych metod. Na nic więc wysłanie CV do producenta prezerwatyw. Trzeba wraz ze swoim partnerem odpowiedzieć na 15 pytań.

Nie zajmie to zbyt wiele czasu, a jak zapewniają spece z Unimila, pozwoli odkryć łóżkową kompatybilność. Szczęście wydaje się być tym bliżej, że sam sprawdzian nie jest niespecjalnie skomplikowany. Wystarczy jedynie wybrać którąś z dwóch opcji, a potem rzecz całą kliknięciem przesłać do wypełnienia żonie, mężowi, partnerowi, partnerce.

Dopiero potem, jak zastrzega firma, będzie możliwa rejestracja w programie ambasadorów. Od tego momentu trzeba już tylko zaciskać kciuki i liczyć na to, że to akurat nas wybiorą i będziemy współautorami swoistego przewodnika intymności.

Na jakie pytania będziemy musieli odpowiedzieć? Test zaczyna się od bardzo ogólnego: ”Idealny seks...Gdzie? Jak?” Potem na ekranie wybieramy jedną z dwóch propozycji. Stół czy fotel, otwarte okna czy zasłony, szorstki dywan czy prześcieradło, basen hotelowy czy wanna.

Warto spróbować, bo po zaznaczeniu bardziej odważnych opcji, może się nawet okazać, że system nazwie nas namiętnym kochankiem. Rekrutacja, będąca elementem kampanii reklamowej, ma potrwać do końca sierpnia.

Choć oferta brzmi całkiem atrakcyjnie, daleko jej do kampanii reklamowej brytyjskiej agencji turystyczna Busabout, o której pisaliśmy w WP.Na początku roku firma ta szukała dwóch uzależnionych od podróżowania osób do prowadzenia vloga. Zlecenie dotyczyło pracy przez pięć miesięcy.

Do obowiązków osób zatrudnionych na stanowiskach ambasadora marki i producenta wideo należało dzielenie się wrażeniami z podróży po Europie. Firma pokryła koszty podróży: zakwaterowania, transportu i żywności. Po zakończeniu projektu we wrześniu zwycięscy rekrutacji otrzymają też wynagrodzenie.

Źródło artykułu:WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (163)