Zysk netto IMS zmniejszył się r/r do 1,09 mln zł w III kw. 2014 r.
Warszawa, 14.11.2014 (ISBnews) - Internet Media Services (IMS) odnotował 1,09 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2014 r. wobec 1,16 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
14.11.2014 | aktual.: 14.11.2014 07:53
Zysk operacyjny wyniósł 1,42 mln zł wobec 1,35 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,56 mln zł w III kw. 2014 r. wobec 7,49 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2014 r. spółka miała 3,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 2,22 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 26,69 mln zł w porównaniu z 22,28 mln zł rok wcześniej.
EBITDA w okresie I-III kw. 2014 r. wyniosła 7,03 mln zł wobec 5,90 mln zł zysku rok wcześniej.
Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), videomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).
(ISBnews)