Zysk netto LiveChat wzrósł r/r do 5,89 mln zł w I kw. r.obr. 2015/16 r.
Warszawa, 14.08.2015 (ISBnews) - LiveChat Software odnotował 5,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. r.obr. 2015/16 r. ( od 1 kwietnia do 30 czerwca) wobec 3,32 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
14.08.2015 07:28
Zysk operacyjny wyniósł 7,58 mln zł wobec 4,11 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 11,24 mln zł w I kw. 2015/16 r. wobec 6,05 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2015/16 r. wyniósł 5,89 mln zł wobec 3,32 mln zł zysku rok wcześniej.
LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Do jej klientów należą zarówno małe sklepy internetowe, jak i wielkie światowe marki, takie jak Orange, Play, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab czy Air Asia. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.
(ISBnews)