Agora objęła połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network
...
29.04.2010 | aktual.: 29.04.2010 15:08
29.04. Warszawa (PAP) - Agora objęła połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network (BAN) stworzonej przez Money.pl - podała Agora w komunikacie prasowym.
BAN działa na rynku reklamy internetowej od III kw. 2009 r. Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników (według badania Megapanel PBI/Gemius, luty 2010).
"Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki - sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy" - powiedział cytowany w komunikacie Arkadiusz Osiak, prezes Money.pl
"Od początku wspieraliśmy BAN - serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu" - dodał Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność grupy w internecie.(PAP)
gsu/ gor/