Aldi z nowym sloganem reklamowym. Sonia Bohosiewicz twarzą kampanii
Sieć dyskontów Aldi zmienia swój slogan – od teraz będzie on brzmiał "RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI". Pod takim hasłem będzie prowadzona ogólnopolska kampania reklamowa, której twarzą została Sonia Bohosiewicz. Nowa kampania ma promować produkty własnych marek sieci.
Nowe hasło "RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI" zastąpi dotychczasowe "Wysoka jakość w dobrej cenie", które było głównym sloganem przez ostatnie 10 lat. Twarzą zmian w sieci została Sonia Bohosiewicz, a pierwsze reklamy z jej udziałem już zostały wyemitowane.
Zmiany są spowodowane wdrożeniem nowej strategii komunikowania z klientami. Spółka chce dzięki niej promować produkty własnej marki. Firma tłumaczy, że to sprzedawane przez nią produkty, zachęcają klientów do częstszego skorzystania z oferty sieci.
- To właśnie te unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie są naszą siłą i po nie klienci chętnie wracają - wytłumaczyła Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce, cytowana przez portal dlahandlu.pl.
Zobacz także: Zakaz handlu. "Teraz niedziela, później sobota. Polska specjalizuje się w szokowaniu"
To kolejne zmiany w tej sieci – wcześniej na terenie całej Polski modernizacji poddano większość punktów firmy. Natomiast w kwietniu ALDI wystartowało z akcją Okazyjnych Piątko-Sobót, która w zamyśle miała być odpowiedzią na niedziele niehandlowe.
Przeczytaj: Zamknięcie sklepów coraz bliżej. Tesco informuje, na co mogą liczyć zwalniani pracownicy
ALDI posiada 132 punkty w Polsce.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl