Trwa ładowanie...

Aldi z nowym sloganem reklamowym. Sonia Bohosiewicz twarzą kampanii

Sieć dyskontów Aldi zmienia swój slogan – od teraz będzie on brzmiał "RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI". Pod takim hasłem będzie prowadzona ogólnopolska kampania reklamowa, której twarzą została Sonia Bohosiewicz. Nowa kampania ma promować produkty własnych marek sieci.

Aldi z nowym sloganem reklamowym. Sonia Bohosiewicz twarzą kampaniiŹródło: Shutterstock.com
d4akx3b
d4akx3b

Nowe hasło "RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI" zastąpi dotychczasowe "Wysoka jakość w dobrej cenie", które było głównym sloganem przez ostatnie 10 lat. Twarzą zmian w sieci została Sonia Bohosiewicz, a pierwsze reklamy z jej udziałem już zostały wyemitowane.

Zmiany są spowodowane wdrożeniem nowej strategii komunikowania z klientami. Spółka chce dzięki niej promować produkty własnej marki. Firma tłumaczy, że to sprzedawane przez nią produkty, zachęcają klientów do częstszego skorzystania z oferty sieci.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe, fot: aldi

- To właśnie te unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie są naszą siłą i po nie klienci chętnie wracają - wytłumaczyła Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce, cytowana przez portal dlahandlu.pl.

Zobacz także: Zakaz handlu. "Teraz niedziela, później sobota. Polska specjalizuje się w szokowaniu"

To kolejne zmiany w tej sieci – wcześniej na terenie całej Polski modernizacji poddano większość punktów firmy. Natomiast w kwietniu ALDI wystartowało z akcją Okazyjnych Piątko-Sobót, która w zamyśle miała być odpowiedzią na niedziele niehandlowe.

ALDI posiada 132 punkty w Polsce.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d4akx3b
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4akx3b