Aldi z nowym sloganem reklamowym. Sonia Bohosiewicz twarzą kampanii
Sieć dyskontów Aldi zmienia swój slogan – od teraz będzie on brzmiał "RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI". Pod takim hasłem będzie prowadzona ogólnopolska kampania reklamowa, której twarzą została Sonia Bohosiewicz. Nowa kampania ma promować produkty własnych marek sieci.
02.09.2019 | aktual.: 08.05.2022 16:07
Nowe hasło "RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI" zastąpi dotychczasowe "Wysoka jakość w dobrej cenie", które było głównym sloganem przez ostatnie 10 lat. Twarzą zmian w sieci została Sonia Bohosiewicz, a pierwsze reklamy z jej udziałem już zostały wyemitowane.
Zmiany są spowodowane wdrożeniem nowej strategii komunikowania z klientami. Spółka chce dzięki niej promować produkty własnej marki. Firma tłumaczy, że to sprzedawane przez nią produkty, zachęcają klientów do częstszego skorzystania z oferty sieci.
- To właśnie te unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie są naszą siłą i po nie klienci chętnie wracają - wytłumaczyła Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce, cytowana przez portal dlahandlu.pl.
To kolejne zmiany w tej sieci – wcześniej na terenie całej Polski modernizacji poddano większość punktów firmy. Natomiast w kwietniu ALDI wystartowało z akcją Okazyjnych Piątko-Sobót, która w zamyśle miała być odpowiedzią na niedziele niehandlowe.
Przeczytaj: Zamknięcie sklepów coraz bliżej. Tesco informuje, na co mogą liczyć zwalniani pracownicy
ALDI posiada 132 punkty w Polsce.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl