Amerykański gigant handlowy wycofuje "polskie hot dogi". Firma jest głucha na krytykę klientów
Costco, jeden z amerykańskich gigantów handlowych, postanowił wycofać z menu swoich barów popularnego "polskiego hot doga". Szef firmy chce postawić na zdrowszą żywność. W sieci podniosło się larum fanów bułki z polską kiełbasą, ale firma zapewnia, że nie da się złamać.
12.07.2018 | aktual.: 12.07.2018 18:34
Informacja o usunięciu polskiego hot doga z barów przy sklepach Costco odbiła się w USA zaskakująco szerokim echem.
Jak donosi "The Seattle Times", w sieci pojawiły się protesty klientów Costco, uruchomiono petycję #SaveThePolishDog, a swojego krytycyzmu wobec decyzji szefostwa nie kryją nawet niektórzy pracownicy tej sieci.
"Moje całe dzieciństwo to jedzenie polskiego hot doga po zakupach Costco. Jestem naprawdę wkurzona" - napisała na Twitterze jedna z klientek. Takich głosów jest dużo więcej.
Cytowany przez "The Seattle Times" dyrektor finansowy Costco Richard Galanti, który potwierdził zmiany w menu barów, przyznaje, że reakcja jest "niesamowita". - To zaczęło żyć własnym życiem - ocenił.
Galanti przekonuje, że sprzedaż zwykłego hot doga, w zestawie z napojem gazowanym za 1,5 dolara, jest przytłaczająco wyższa niż polskiego odpowiednika.
Menedżer Costco rozwiewa nadzieje fanów polskiego hot doga i mówi, że nie ma planów przywrócenia go do menu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl