Awaria w Banku Pocztowym. Ten przeprasza klientów i prosi o cierpliwość
Bank Pocztowy od kilku dni nie może poradzić sobie z problemami z bankowością internetową. Prace nad modernizacją systemu ruszyły w weekend i niestety trwają po dziś dzień. Bank przeprasza klientów i prosi, aby uzbroili się w cierpliwość.
08.12.2016 | aktual.: 08.12.2016 11:58
Prace nad serwisem ruszyły 2 grudnia wieczorem i miały zakończyć się 4 grudnia. Niestety, coś poszło nie tak. Od poniedziałku aż do dziś klienci mają problemy z zalogowaniem się do systemu internetowego.
Na funpage banku na Facebooku pojawiają się kolejne komentarze i informacje o awarii. - Syf, kiła i mogiła. Od ponad 5 dni nic nie działa w tym "banku" (pisownia org. - red.) - wścieka się internauta Tomasz.
- Zaczynam sie niepokoic, naprawde, obawiam sie o swoje pieniadze, bo cos mi tu ,, smierdzi". Tydzien trwaja prace??? (pisownia org. - red.) - dodaje Katarzyna.
Monika piszę, ze udało jej się zalogować, ale system działa bardzo wolno. Samuel odpowiada jej, że: - Jak sądzę trafiłaś na "okienko". Przed chwilą był ekran logowania ale pojawiła się informacja o niepoprawnej parze login/hasło. Teraz znowu informacja o niedostępności.
[
money.pl ]( # )
Bank poprzez infolinię oraz na swojej stronie internetowej informuje klientów, że: „W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, bank umożliwił klientom bezpłatne dokonywanie przelewów w placówkach własnych, sieci placówek pocztowych oraz przez Infolinię.
Dążąc do zrekompensowania czasowego braku dostępu do bankowości internetowej, Bank Pocztowy umożliwił klientom dokonywanie bezpłatnych przelewów w sieci naziemnej oraz przez Infolinię. Będzie tak do momentu pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24".
- Do czasu uzyskania pełnej wydajności bankowości internetowej, realizacja operacji bankowych, takich jak: wpłaty, wypłaty, przelewy, sprawdzania salda rachunków czy innych, niezmiennie realizowana jest z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z Bankiem, w tym 4600 placówek Banku i Poczty i poprzez infolinię nr 801 100 500 – mówi Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.
- Jednocześnie udostępniamy klientom przelewy zlecane w naszej sieci naziemnej i infolinii bez opłat. Chcemy między innymi w ten sposób zrekompensować czasowy brak dostępu do bankowości internetowej. O szczegółach informujemy klientów na naszej stronie www – dodaje Trzciński.
Godziny pracy infolinii zostały wydłużone do 24. Klienci mogą też cały czas płacić i wypłacać pieniądze z użyciem kart płatniczych. Realizowane zlecenia księgowane są z właściwą dla transakcji datą. Pocztowy obiecuje, że wszelkie reklamacje klientów, związane z zaistniałą sytuacją, zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym.