Awaria w BGŻ BNP Paribas już usunięta. Działa bankowość internetowa i mobilna
Co najmniej od godziny 16 nie działa bankowość internetowa i mobilna w BGŻ BNP Paribas - skarżyli się klienci. Bank zapewniał, że to przejściowe trudności. Awaria została naprawiona. Klienci już nie powinni mieć problemów z dostępem do swoich kont.
17.05.2018 | aktual.: 18.05.2018 11:49
"Uuprzejmie informujemy, że dostęp do wszystkich usług (bankowość internetowa Pl@net/BiznesPl@net oraz bankowość mobilna GOmobile) został przywrócony. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość" - taką wiadomość WP finanse otrzymały od banku.
Problemy z bankowością pojawił się w czwartek. "W związku z pracami serwisowymi bankowość internetowa i mobilna są chwilowo niedostępne. Jednocześnie zapewniamy, że operacje kartowe i dostęp do bankomatów przebiega bez żadnych zakłóceń. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat można było przeczytać na stronie bankowości internetowej banku.
Na facebookowym fanpage'u banku pojawiło się kilka komentarzy poirytowanych awarią klientów. "Pan z infolinii poinformował mnie, że BGŻ BNP Paribas ma ogólnopolską awarię i nic nie działa, konta, karty, dosłownie nic i nie wiadomo kiedy ta awaria się skończy, bo panowie informatycy szukają przyczyny, chyba nadszedł ten czas żeby się z hukiem rozstać z tym baniem, te ostatnie 2 lata wystarczą" - czytamy w jednym z nich.
"Informujemy, że występują przejściowe utrudnienia w sieci telekomunikacyjnej, które skutkują niedostępnością bankowości internetowej Pl@net/BiznesPl@net oraz bankowości mobilnej GOmobile. Pracujemy nad przywróceniem dostępu do wszystkich usług. Przepraszamy za wszelkie niedogodności" - takim komunikatem odpowiadał na Facebooku bank wszystkim klientom.
Jeden z użytkowników pisał, że system nie działał co najmniej od godziny 16, bo wtedy próbował się do niego zalogować.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl