Biedronka, Pepsi, Grupa Żywiec... Wszyscy wskrzeszają marki z lat 90.
Obserwujemy prawdziwy renesans marek, które towarzyszyły nam w latach 90. ubiegłego wieku. Na przywrócenie do życia nieobecnych na rynku produktów zdecydowały się Biedronka, Grupa Żywiec, ale także amerykańskie koncerny, takie jak Coca-Cola, Mars czy Pepsi. Czy to próba gry na sentymentach dzisiejszych 20-30 latków, którzy pamiętają te marki z czasów młodości? Być może to najlepszy sposób na sięgnięcie do kieszeni tej atrakcyjnej grupy konsumenckiej. Oto jak zarabia się na odgrzewanych kotletach.
Obserwujemy prawdziwy renesans marek, które towarzyszyły nam w latach 90. ubiegłego wieku. Na przywrócenie do życia nieobecnych na rynku produktów zdecydowały się Biedronka, Grupa Żywiec, ale także amerykańskie koncerny, takie jak Coca-Cola, Mars czy Pepsi. ##Powrót Crystal Pepsi
Minęło już prawie ćwierć wieku od eksperymentu Pepsi z tzw. nurtem "new-age". Na jego fali koncern, na początku lat 90. ubiegłego roku, zdecydował się na wprowadzenie na rynek przezroczystej, bezkofeinowej Crystal Pepsi.
40 mln dol. kosztowała kampania reklamowa, której elementem był m.in. użyty w spocie hit zespołu Van Halen "Right Now".
Sprzedaż w pierwszym roku od rynkowej premiery wyglądała obiecująco, jednak ostatecznie okazało się, że większość konsumentów kupowała Crystal Pepsi z czystej ciekawości i więcej już nie wracała do sklepu po ten wariant napoju, preferując klasyczną odmianę.
Teraz koncern przywołuje wspomnienia i ogłosił konkurs dla swoich najwierniejszych fanów, w którym nagrodą główną jest sześciopak Crystal Pepsi.
Jest to nie lada gratka dla tych z Pepsi-maniaków, którzy od 20 lat prowadzą fankluby i postulują powrót zapomnianego wariantu smakowego znanego napoju.