Bijąca rekordy oferta wraca do Lidla. Aż 79 wzorów do wyboru
Torby Wittchen znów w Lidlu. Markowe produkty będą dostępne w sprzedaży od 14 października. W przeszłości odbywały się o nie prawdziwe bitwy.
05.10.2017 | aktual.: 05.10.2017 10:56
To jedna z kultowych już ofert Lidla. Współpraca firm trwa już od 5 lat. Korzysta na tym zarówno niemiecka sieć, jak i polski producent galanterii, co widać w jego wynikach finansowych.
Z informacji w raportach Wittchena wynika, że sprzedaż do Lidla dała w ubiegłym roku polskiej firmie 10,8 proc. całorocznych przychodów. Rok wcześniej było to 11,7 proc. Jednak w informacjach z początku bieżącego roku podano, że kontrakty z siecią dyskontów wzrosły o jedną czwartą.
Łączne zamówienia Lidla wynoszą 26,8 mln zł na cały rok. W ubiegłym roku było to 21,4 mln zł, choć ostatecznie realna sprzedaż doszła do poziomu "tylko" 18,3 mln zł.
Torby firmy Wittchen za każdym razem przyciągają do Lidla tłumy. Gdy tylko trafiają do sprzedaży, przed sklepami ustawiają się kolejki chętnych. Producent informował przy poprzednich akcjach, że torby wyprzedawały się dosłownie do ostatniej sztuki. W 2015 r. internet obiegły nawet nagrania prawdziwych walk o skórzane produkty.
Nowa oferta marki Wittchen w Lidlu będzie dostępna od 14 października. Wszystkie torebki będą do kupienia za 279 zł. Tym razem do sprzedaży trafi aż 79 wzorów, różniących się m.in. rozmiarami i kolorami. W niektórych przypadkach do wyboru będzie aż 5 różnych kolorów.