Carrefour otworzył pierwszy sklep w nowym formacie supermarket premium
Warszawa, 10.05.2016 (ISBnews) - Carrefour wdrożył nowy koncept sklepu na polskim rynku - supermarket premium. Pierwsza placówka w tym formacie działa już na warszawskiej Białołęce.
10.05.2016 12:20
"Carrefour wdrożył kolejny innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej 'Zyskuj na okrągło'" - czytamy w komunikacie.
Placówka o powierzchni 2 020 m2 zlokalizowana jest na warszawskiej Białołęce przy ul. Światowida. Nowymi rozwiązaniami są szerokie alejki z czytelnie oznaczonymi działami oraz niskie regały w centralnej części sali sprzedaży. W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, a także samoobsługowe urządzenia do wyciskania soków z wybranych owoców, podano także.
W stałej ofercie znalazła się również poszerzona gama warzyw i owoców bio, a także produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych oraz dla diabetyków, a także oferta produktów na wagę. W sklepie udostępniono także wybór produktów Kuchni Świata.
Nowością, wprowadzoną w supermarkecie Carrefour na Białołęce, jest również akcja promocyjna "Zyskuj na okrągło", w której kilkadziesiąt produktów z różnych kategorii dostępnych jest w stałej cenie w wysokości 2 zł.
W sklepie całą komunikację POS przy kasach zastąpiono ekranami, na których wyświetlane są krótkie animowane komunikaty, podano także w materiale.
Carrefour zarządza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. W ubiegłym roku sieć zmodernizowała łącznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie.
(ISBnews)