Trwa ładowanie...
d2z43hk

Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły rdr o 14,9 proc. w 2011 r. (popr.)

...

d2z43hk
d2z43hk

Korygujemy cennikowe wpływy z reklam "Rzeczpospolitej" za 2011 r. #

23.01. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w 2011 roku o 14,9 proc. rok do roku i wyniosły 664,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.

"Rzeczpospolita" w zeszłym roku zarobiła z reklam, według wpływów cennikowych, 14,1 proc. mniej niż w 2010 r., czyli 155,3 mln zł. Cennikowe wpływy reklamowe "Polska The Times" były rok do roku o 1 proc. niższe (296,6 mln zł), "Faktu" spadły o 4,3 proc. (230,4 mln zł), "Dziennika Gazeta Prawna" zniżkowały o 5,4 proc. (80,9 mln zł). Natomiast przychody reklamowe "Super Expressu" wzrosły o 29,3 proc. w stosunku do 2010 r. (124,6 mln zł).

Łącznie w 2011 roku cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) wyniosły 2,19 mld zł, co oznacza spadek o 6,06 proc. rok do roku. Natomiast uwzględniając autopromocję spadek wyniósł 4,6 proc. do 2,35 mld zł. (PAP)

jow/ ana/

d2z43hk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2z43hk