Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w I półr.'11 o 17,4 proc. rdr
25.07. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w pierwszym półroczu 2011 roku o 17,4 proc. rok do roku do 334,95 mln zł -...
25.07.2011 | aktual.: 25.07.2011 09:23
25.07. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" (wydawanej przez Agorę) spadły w pierwszym półroczu 2011 roku o 17,4 proc. rok do roku do 334,95 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Kantar Media.
"Rzeczpospolita" w pierwszym półroczu zarobiła z reklam według wpływów cennikowych 9,2 proc. mniej niż przed rokiem (80,42 mln zł). Z kolei cennikowe wpływy reklamowe "Polska" były 2,4 proc. wyższe (144,95 mln zł), "Super Express" zarobił 28,7 proc. więcej (55,28 mln zł), "Fakt" - 11,8 proc. więcej (119,45 mln zł).
Łącznie w pierwszym półroczu 2011 roku wpływy reklamowe polskich gazet (bez autopromocji) spadły o 4,9 proc. w stosunku do takiego samego okresu rok wcześniej do 1,08 mld zł z 1,14 mld zł.(PAP)
bas/ ana/