Cyfrowy Polsat liczy na wzrost lojalności klientów dzięki usłudze catch-up tv
13.04. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat, który poszerzył ofertę o usługę catch-up tv, liczy na wzrost lojalności abonentów - poinformowała na konferencji prasowej Beata Białkowska,...
13.04.2011 | aktual.: 13.04.2011 14:38
13.04. Warszawa (PAP) - Cyfrowy Polsat, który poszerzył ofertę o usługę catch-up tv, liczy na wzrost lojalności abonentów - poinformowała na konferencji prasowej Beata Białkowska, dyrektor marketingu największej platformy cyfrowej.
"Mam nadzieję, że dzięki tej bezpłatnej usłudze klienci będą bardziej zadowoleni i będą chcieli z nami dłużej pozostać" - powiedziała Białkowska.
Na koniec 2010 roku wskaźnik odpływu abonentów Cyfrowego Polsatu wyniósł 10,3 proc.
Dzięki nowej usłudze blisko 3,5 mln abonentów platformy może obejrzeć w internecie wybrane pozycje programowe ze swojego pakietu telewizyjnego. Początkowo mają dostęp do kilku tys. tytułów z 20 stacji.
"Obecnie 75 proc. naszych klientów ma dostęp do internetu. Możemy się zatem spodziewać, że 75 proc. naszej bazy przynajmniej raz skorzysta z tej usługi" - dodała.
Oprócz płatnej telewizji Cyfrowy Polsat oferuje też usługi telefonii mobilnej oraz dostępu do internetu. (PAP)
epo/ ana/