Trwa ładowanie...

Czas na polskie marki. Produkty lokalne w Biedronkach

Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawanych w sieci Biedronka w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”.

Sklep marki BiedronkaSklep marki BiedronkaŹródło: Materiały prasowe
dt9q631
dt9q631

Informacja prasowa Biedronki

Ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców trafiło do sprzedaży w sklepach sieci dzięki programowi trwającemu od połowy kwietnia tego roku.

Od czwartku 1 października w ofercie „Czas na Polskie Marki” znajdzie się ponad 160 produktów polskich marek, w tym aż 45 artykułów od regionalnych dostawców.

„Czas na wspieranie małych producentów” to inicjatywa umożliwiająca lokalnym przedsiębiorcom zaoferowanie swoich produktów klientom Biedronki.

dt9q631

Artykuły pochodzące od nich dotąd były dostępne zwykle w pojedynczych regionach, co było efektem ograniczonych możliwości produkcyjnych. Dzięki akcji Biedronki nawet małe firmy mogą stać się jej dostawcami.

6 produktów zgłoszonych w ramach akcji trafiło do stałej oferty w swoich regionach – to między innymi śmietana Zarębski, serek twarogowy Bruser czy mus owocowy Owolovo.

Polacy regularnie i coraz częściej sięgają po produkty regionalne, czego przykładem jest sukces artykułów sprzedawanych w Biedronce. Andruty Kaliskie, wafle kukurydziane bezglutenowe, chrupki kukurydziane Fruitusie, serek homogenizowany z Garwolina i woda Staropolanka to 5 artykułów najczęściej wybieranych przez klientów sieci, wprowadzonych do sprzedaży w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”.

- Dzięki programowi „Czas na wspieranie małych producentów” ponad 200 różnorodnych regionalnych produktów trafiło na półki Biedronki. Teraz najpopularniejsze z nich dostępne są w ramach promocji Czas na Polskie Marki – mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka

dt9q631

W ramach najnowszej promocji „Czas na Polskie Marki” Biedronka oferuje aż 45 propozycji od regionalnych dostawców.

Od czwartku 1 października w ofercie znajdą się m.in. musztarda kcyńska 190g powstająca w oparciu o proces technologiczny z 1929 r. (3,99 za słoik), ser pleśniowy kamiennogórski 165g (4,99 zł za op.), kiełbasa podhalańska krucha (2,99 zł za 100g), czy mleko pochodzące od najstarszej słowiańskiej rasy bydła – krowy polskiej czerwonej (3,99 zł za but. 1l). Piwosze uwielbiający unikatowe regionalne smaki będą mogli spróbować trunków takich jak Pivo Chmielove Manufaktura Piwna 500 ml (3,49 zł za but.), piwo Noteckie 330 ml (2,49 zł za but), piwo Janusz Moczywąs 500 ml (6,49 zł za but.) czy piwo chmielne Kur Zapiał 500 ml (4,99 zł za but.).

Akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.

dt9q631

Informacja prasowa Biedronki

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dt9q631
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dt9q631