Delikatesy Centrum z własną marką wędlin z wyższej półki
Sieć Delikatesy Centrum rozwija markę własną wędlin premium. Pierwszą w historii, jak podkreśla członek zarządu Grupy Eurocash, właściciela sklepów.
06.08.2019 | aktual.: 06.08.2019 14:50
Kolejne sieci handlowe konsekwentnie od kilku lat wprowadzają marki własne, których jakość w niczym nie odbiega od produktów sygnowanych nazwą producenta.
- Produkty marki Szlachecka Wędzarnia powstają wyłącznie u polskich producentów, mistrzów sztuki masarskiej. Receptury wędlin tworzone są na nasze zamówienie, ponieważ wierzymy, że im prostszy skład, tym lepszy produkt – powiedział w rozmowie z serwisem "Wiadomości Handlowe" Jacek Owczarek, członek zarządu Grupy Eurocash.
Z kolei Stella Gonet, kierownik ds. marki własnej w Grupie Eurocash podkreśla jak ważne dla budowania wizerunku marki są odpowiednie działania marketingowe. Marka będzie dobrze oznaczona w ladzie.
Jak zauważa serwis "Wiadomości Handlowe", marki własne zrewolucjonizowały ofertę sieci handlowych. Od blisko dekady obserwujemy ich dynamiczny wzrost w ofercie produktowej. Ich sukces oparty był początkowo na idei stworzenia atrakcyjnej cenowo alternatywy dla produktów markowych.
Obejrzyj: Ważą się losy podatku handlowego. "Proces będzie trwał jeszcze kilka miesięcy"
Coraz częściej można je też spotkać na półce produktów specjalistycznych zarezerwowanych do tej pory dla znanych marek np. żywność funkcjonalną tj. bez laktozy, bez glutenu, superfood, bio czy vege lub marek premium.
Jeszcze kilka lat zapewne nikt by nie pomyślał, że marki własne mogą stać się pożądanym produktem z kategorii premium.
EksperciEurocashu przewidują, że silne marki własne mogą z czasem wyprzeć z półek tzw. B-brandy, czyli marki producenckie bez rozpoznawalności i znaczącego udziału w rynku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl