Dziewięć nowości na rynku lodów od Zielonej Budki
Zielona Budka wprowadza do sprzedaży pięć nowych lodów impulsowych i cztery propozycje deserów familijnych.
22.04.2009 | aktual.: 24.04.2009 10:37
W segmencie lodów familijnych Zielona Budka wprowadza nowatorskie smaki i desery, skierowane do wszystkich grup konsumentów. Od tej wiosny oferuje pierwsze na polskim rynku gotowe desery z segmentu premium w intrygujących opakowaniach oraz lody premium w siedmiu klasycznych smakach, produkowane w oparciu o tradycyjne receptury.
Rodzina lodów tradycyjnych zyskała nowy smak białej czekolady, zaś desery Impresja dostępne są w nowej marcepanowej kompozycji. Dla najmłodszych przygotowano żelowe lody Gibbon o smaku galaretki malinowej lub tutti-frutti, a prognozowanym hitem są czekoladowo-śmietankowe łaciate lody Muuucia. Kobiety oraz osoby dbające o linię zainteresuje Smoothie, pierwsze na rynku kremowe lody sorbetowe oraz Happy Twist, połączenie lodów mlecznych z sorbetami. W segmencie lodów gastronomicznych wprowadzono nowe oryginalne smaki i kompozycje: marcepana z czekoladą, czekolady z sorbetem pomarańczowym, toffi z sosem toffie, mocca z sosem kawowym oraz czekolady z chili i sosem wiśniowym.
_ Głównym założeniem tegorocznej strategii Zielonej Budki jest rozszerzanie oferty o oryginalne smaki i kombinacje lodowe oraz produkty z segmentu premium. Z nowym wizerunkiem firmy i dopracowaną ofertą produktową jesteśmy gotowi na otwarcie lodowego sezonu 2009 _ - powiedziała Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki.
IP