Trwa ładowanie...
d3un6wt
handel
22-04-2009 10:43

Dziewięć nowości na rynku lodów od Zielonej Budki

Zielona Budka wprowadza do sprzedaży pięć nowych lodów impulsowych i cztery propozycje deserów familijnych.

d3un6wt
d3un6wt

W segmencie lodów familijnych Zielona Budka wprowadza nowatorskie smaki i desery, skierowane do wszystkich grup konsumentów. Od tej wiosny oferuje pierwsze na polskim rynku gotowe desery z segmentu premium w intrygujących opakowaniach oraz lody premium w siedmiu klasycznych smakach, produkowane w oparciu o tradycyjne receptury.

Rodzina lodów tradycyjnych zyskała nowy smak białej czekolady, zaś desery Impresja dostępne są w nowej marcepanowej kompozycji. Dla najmłodszych przygotowano żelowe lody Gibbon o smaku galaretki malinowej lub tutti-frutti, a prognozowanym hitem są czekoladowo-śmietankowe łaciate lody Muuucia. Kobiety oraz osoby dbające o linię zainteresuje Smoothie, pierwsze na rynku kremowe lody sorbetowe oraz Happy Twist, połączenie lodów mlecznych z sorbetami. W segmencie lodów gastronomicznych wprowadzono nowe oryginalne smaki i kompozycje: marcepana z czekoladą, czekolady z sorbetem pomarańczowym, toffi z sosem toffie, mocca z sosem kawowym oraz czekolady z chili i sosem wiśniowym.

_ Głównym założeniem tegorocznej strategii Zielonej Budki jest rozszerzanie oferty o oryginalne smaki i kombinacje lodowe oraz produkty z segmentu premium. Z nowym wizerunkiem firmy i dopracowaną ofertą produktową jesteśmy gotowi na otwarcie lodowego sezonu 2009 _ - powiedziała Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki.

IP

d3un6wt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3un6wt