Trwa ładowanie...
d1lfgtv
27-05-2015 12:28

ESRI Polska chce pozyskać klientów wśród największych instytucji finansowych

Warszawa, 27.05.2015 (ISBnews) - ESRI Polska chce pozyskać w tym roku klientów wśród największych działających w Polsce instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, poinformował dyrektor Działu Rynku Biznesowego Karol Sawicki.

d1lfgtv
d1lfgtv

"Rozmowy trwają, prowadzimy je z różnymi instytucjami, także z wiodącymi w sektorze. Za ok. 3 miesiące prawdopodobnie będziemy mogli powiedzieć nieco więcej" - powiedział Sawicki w rozmowie z agencją ISBnews.

Wyjaśnił, że produktem ESRI kierowanym zarówno do małych, jak i dużych instytucji jest możliwość połączenia wszystkich informacji, które ma podmiot z danymi lokalizacyjnymi i złączenie do jednej bazy.

Według Sawickiego, "sprzedaż, dystrybucja, zarządzanie ryzykiem, ekspansja" to kluczowe obszary, w których produkty ESRI mogą służyć instytucjom finansowym.

"Firmy robią bardzo mało analiz od strony geograficznej. Celem jest dotarcie do podmiotów, które zobaczą benefity z takich analiz" - podkreślił dyrektor.

d1lfgtv

Wcześniej podczas konferencji prasowej przedstawiciele spółki poinformowali, że w tym roku ESRI Polska rozpoczęło sprzedaż dla szeroko rozumianego sektora komercyjnego, obejmującego m.in. bankowość, ubezpieczenia, FMCG, handel. Do tej pory na klientów w tym obszarze pozyskało m.in. PWC, Credit Agricole, Polską Radę Centrów Handlowych.

Firma Esri Polska powstała w 1995 roku i jest jedynym autoryzowanym polskim dystrybutorem oprogramowania Esri Inc., USA - światowego lidera w tworzeniu oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS). Działalność Esri Polska obejmuje prace związane ze specjalistycznym doradztwem, świadczeniem usług w zakresie projektowania i rozwoju systemów informacji geograficznej, dystrybucją i serwisem oprogramowania oraz szkoleniami.

Tomasz Chaberko

(ISBnews)

d1lfgtv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1lfgtv