Giganci nie znajdują dobrych adresów

Na najbardziej rozwiniętych rynkach, czyli w Warszawie i Krakowie, trudno o atrakcyjne lokale na wynajem - donosi "Rzeczpospolita".

Giganci nie znajdują dobrych adresów
Źródło zdjęć: © AFP | JUSTIN SULLIVAN

02.06.2014 | aktual.: 02.06.2014 06:21

W przeciwieństwie do Europy Zachodniej ulice handlowe w Polsce są niedoinwestowane. Wymagający klienci nie mogą znaleźć odpowiednich pomieszczeń.

- Wiele sieci, które zamierzają rozwijać się na polskim rynku, chce rozpocząć swoją działalność przy ulicy handlowej. Często jednak nie mogą znaleźć lokali o wymaganej wielkości lub możliwy okres najmu jest dla nich zbyt krótki. W efekcie otwierają sklep w centrum handlowym - opowiada Katarzyna Kocon z CBRE.

Właściwie tylko Warszawa i Kraków, miasta o najbardziej rozbudowanej ofercie, dają spore możliwości rozwoju. - Trzeba pamiętać o ograniczeniach, jak np. nieuregulowane stosunki własnościowe, zły stan techniczny lokali, brak miejsc parkingowych w pobliżu - wylicza Patrycja Dzikowska z DTZ.

Jak zaznacza Katarzyna Kocon, obiekty przy ulicach handlowych często powstają zgodnie z wymaganiami konkretnych najemców i, jeśli mieszczą jeden do kilku lokali, to są wynajęte już przed otwarciem.

Źródło artykułu:PAP
parkingklientulice handlowe
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)