Gigant otworzy kolejny sklep w Polsce. Znamy datę otwarcia
Siódmy sklep Primark zostanie otwarty w centrum handlowym Zielone Arkady w Bydgoszczy. Będzie to pierwsza placówka sieci na północy kraju. Sklep zacznie działać w środę 27 listopada.
Sieć Primark zadebiutowała w Polsce w 2020 r., kiedy to w sierpniu otworzyła pierwszy sklep w warszawskiej Galerii Młociny. Na przestrzeni kilku lat otworzyła kolejne pięć placówek: w Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu oraz Łodzi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ceny jak 10 lat temu. Tak się kończy wojna dyskontów
Jak podaje portal dlahandlu.pl, już 27 listopada rozpocznie działalność siódmy w naszym kraju Primark – tym razem w Bydgoszczy. Sklep zostanie otwarty w centrum handlowym Zielone Arkady i i zajmie przestrzeń o powierzchni 3200 mkw. na dwóch piętrach.
Primark zaoferuje klientom 15 kas samoobsługowych oraz 5 tradycyjnych stanowisk kasowych. Sklep będzie miał także 16 przymierzalni, w tym te przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. W swój pierwszy sklep na północy Polski detalista zainwestował ponad 9 mln euro.
Otwarcie nowego sklepu stworzy do 150 miejsc pracy. Rekrutacja już się rozpoczęła na stanowiska takie jak visual merchandiser, pracownik działu HR oraz doradca klienta.
Primark to irlandzka firma założona w 1969 r. Zajmuje się przede wszystkim sprzedażą ubrań, butów, kosmetyków, AGD i dodatków. Sieć kontynuuje ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. Ogłosiła również otwarcie drugiego sklepu w Pradze w przyszłym roku.
Znana amerykańska marka wraca do Polski
Jednak nie tylko Primark próbuje swoich sił na polskim rynku. Jak pisaliśmy w WP Finanse, do Polski po niemal 10-letniej przerwie wróciła amerykańska marka odzieżowa GAP. Marka 7 września 2024 r. otworzyła swój pierwszy sklep w Designer Outlet Warszawa.
Tym samym Polska dołącza do państw Europy Środkowo-Wschodniej, w których GAP jest już obecny. Marka posiada sklepy w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Na początku GAP oferował dżinsy i podstawowe elementy ubioru, aby dotrzeć do młodszych klientów. Marka dość szybko skradła serca miłośników odzieży i rozszerzyła asortyment o akcesoria i inne denimowe ubrania.