GMINA GOŁDAP - Raport roczny JST‑R 2013

GMINA GOŁDAP - Raport roczny JST-R 2013

25.06.2014 | aktual.: 25.06.2014 09:18

| | FALSE | skorygowany | | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | Raport roczny JST-R | 2013 | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | (rok) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | (zgodnie z art. 56 ust. 1 pkt 2 i ust. 6 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. ? t. jedn. Dz. U. z 2009, Nr 185, poz. 1439, z późn. zm.) | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | (dla jednostek samorządu terytorialnego) | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | za rok obrotowy | 2013 | obejmujący okres | od 2013-01-01 do 2013-12-31 | | | | | | | | | | |
| | zawierający sprawozdanie finansowe według | Zarzadzenie Nr 911/III/2014 Burmistrza Gołdapi z dnia 25 marca 2014 r w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2013 rok | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | w walucie | zł | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | data przekazania: | 2014-06-25 | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | GMINA GOŁDAP | | | | | | | | | | | | | | |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | GMINA GOŁDAP | | Usługi inne (uin) | | | | | | | | | | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg klasyfikacji GPW w Warszawie) | | | | | | | | | | | | |
| | | 19-500 | | Gołdap | | | | | | | | | | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | | | | | | | | | | |
| | | pl. Zwycięstwa | | 14 | | | | | | | | | | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | | | | | | | | | | |
| | | +48 87 615 60 00 | | +48 87 615 08 00 | | | | | | | | | | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | | | | | | | | | | |
| | | 847-158-70-61 | | 790651231 | | | | | | | | | | | | |
| | | (NIP)
| | | (REGON) | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | (podmiot uprawniony do badania) | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |

STRONA TYTUŁOWA
WYBRANE DANE FINANSOWE
KOREKTA RAPORTU
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

WYBRANE DANE FINANSOWE w tys. w tys. EUR
2013 2013
Raport powinien zostać przekazany Komisji Nadzoru Finansowego, spółce prowadzącej rynek regulowany oraz do publicznej wiadomości za pośrednictwem agencji informacyjnej zgodnie z przepisami prawa

STRONA TYTUŁOWA
WYBRANE DANE FINANSOWE
KOREKTA RAPORTU
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

INFORMACJA O KOREKCIE RAPORTU
Skorygowany raportem bieżącym nr z dnia o treści:
Plik Opis

STRONA TYTUŁOWA
WYBRANE DANE FINANSOWE
KOREKTA RAPORTU
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

ZAWARTOŚĆ RAPORTU
Raport roczny powinien zawierać składniki i informacje zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. ? (Dz. U. Nr 33, poz. 259, z późn. zm.) lub odpowiednio zgodnie z art. 56 ust. 1 pkt 2 lit. b i art. 61 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. ? (t. jedn. Dz. U. z 2009, Nr 185, poz. 1439, z późn. zm.) lub odpowiednio zgodnie z art. 56 ust. 1 pkt 2 i ust. 6 tej ustawy
Plik Opis
RIO.VIII-0120-24114.pdf Uchwała Nr RIO.VIII-0120-241/14 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie z dnia 6 maja 2014 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Gołdapi sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2013 rok - opiniuje pozytywnie przedłożone przez Burmistrza Gołdapi sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2013 rok.
Zarządzenie Nr 911III2014.pdf Zarządzenie Nr 911/III/2014 Burmistrza Gołdapi z dnia 25 marca 2014 roku w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2013 rok
Załącznik Nr 1.pdf Plan i wykonanie dochodów budżetowych na 31-12-2013 r.
Załącznik Nr 2.pdf Plan i wykonanie wydatków budżetowych na 31-12-2013 r.
Załącznik Nr 3 .pdf Zadania inwestycyjne ( roczne i wieloletnie ) przewidziane do realizacji w 2013 r.
Załącznik Nr 4 .pdf Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności
Załącznik Nr 5.pdf Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami
Załącznik Nr 6.pdf Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych na podstawie umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego
Załącznik Nr 7.pdf Przychody i rozchody budżetu
Załącznik Nr 8.pdf Wydatki jednostek pomocniczych
Załącznik Nr 9.pdf Zestawienie kwot dotacji udzielanych z budżetu j.s.t. realizowanych przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych
Załącznik Nr 10.pdf Wykonanie dochodów w łącznej kwocie rachunku dochodów samorządowych jednostek budżetowych prowadzących działalność na podstawie ustawy o systemie oświaty i wydatków z nimi związanych
Załącznik Nr 11.pdf Stopień zaawansowania przedsięwzięć wieloletnich
Załącznik Nr 12.pdf Opis realizacji zadań inwestycyjnych
Załącznik Nr 13.pdf Opis realizacji planu dochodów
Załącznik Nr 14.pdf Opis realizacji planu wydatków
Załącznik Nr 15.pdf Bilans wykonania budżetu za 2013 rok
Załącznik Nr 16.pdf Zbiorczy bilans jednostek budżetowych
Załącznik Nr 17.pdf Informacje o stanie mienia komunalnego na 31-12-2013 rok
Załącznik Nr 18.pdf Informacja z wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury
Załącznik Nr 19 .pdf Zbiorczy bilans instytucji kultury

STRONA TYTUŁOWA
WYBRANE DANE FINANSOWE
KOREKTA RAPORTU
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2014-06-20 Marek Miros Burmistrz
2014-06-20 Krystyna Trzasko Skarbnik

STRONA TYTUŁOWA
WYBRANE DANE FINANSOWE
KOREKTA RAPORTU
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2014-06-20 Krystyna Trzasko Skarbnik

STRONA TYTUŁOWA
WYBRANE DANE FINANSOWE
KOREKTA RAPORTU
ZAWARTOŚĆ RAPORTU
PODPISY WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU
PODPIS OSOBY, KTÓREJ POWIERZONO PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)