Gra o Bro - nietypowa rekrutacja dla miłośników piwa
Na oryginalny sposób rekrutacji pracowników zdecydowała się Kompania Piwowarska
19.08.2013 | aktual.: 19.08.2013 14:30
Na oryginalny sposób rekrutacji pracowników zdecydowała się Kompania Piwowarska. Szuka ona chętnych do pracy w zespole portalu Beerlover.pl. Szukający pracy miłośnicy piwa (w której wykorzystywane są głównie social media) mogą spodziewać się quizów, budowania interaktywnej postaci kandydata i warsztatów.
Rekrutacja rozpoczęła się 12 sierpnia i potrwa jeszcze przez dwa tygodnie.
Sam proces został podzielony na trzy części. Pierwsza z nich to quiz „Gra o Bro”, który umieszczony jest na stronie www.beerlovers.pl oraz fejsbukowym fanpage’u portalu. Kandydat musi wypełnić ankietę z danymi osobowymi, a następnie zbudować wirtualną postać, z cechami własnej osobowości. W aplikacji są również pytania otwarte, sprawdzające wiedzę z zakresu mediów społecznościowych, kompetencji redaktorskich oraz kreatywności.
Do drugiego etapu rekrutacji zostanie zaproszonych kilkunastu kandydatów, którzy spotkają się w siedzibie Kompanii Piwowarskiej w Warszawie lub w browarze w Tychach na specjalnych warsztatach. Na końcu odbędą się rozmowy kwalifikacyjne z osobami, które wypadły najlepiej we wcześniejszych etapach rekrutacji.
*Polecamy: * Gdzie najłatwiej, a gdzie najtrudniej o pracę?
Propozycję pracy na pełnym etacie w portalu Beerlover.pl otrzyma troje szczęśliwców. Na miłośników piwa czekają stanowiska koordynatora oraz specjalistów ds. intereaktywnych. Pracę zaczną od października.
Start portalu zaplanowano na początek września. Znajdziemy w nim wiele informacji na temat piwa, tego jak ono powstaje, jakie są jego rodzaje. Ponadto będziemy się mogli dowiedzieć ciekawostek na temat etykiet czy „udziału” złotego trunku w scenach filmowych. Przewidziana jest również aktualizowana baza najlepszych barów i pubów w Polsce.
MA,WP.PL