Grupa Dino planuje powiększyć sieć o min. 120 sklepów w 2017 r.
Warszawa, 23.11.2016 (ISBnews/ISBhandel) - Grupa Dino planuje co najmniej podtrzymać tegoroczne tempo rozwoju sieci handlowej w 2017 r., poinformował ISBhandel prezes Szymon Piduch. Sieć ma powiększyć się w sumie o 120 marketów w całym 2016 r., w tym w okresie październik-grudzień - o ok. 40 placówek.
23.11.2016 09:17
"W przyszłym roku chcielibyśmy przynajmniej podtrzymać dotychczasowe tempo rozwoju z zachowaniem dotychczasowego formatu. Nadal będziemy otwierać placówki głównie w miejscowościach powiatowych i poza centrami dużych miast w miejscach o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, blisko miejsca zamieszkania klientów" - powiedział ISBhandel Piduch.
Na koniec września br. sieć liczyła 589 marketów, od stycznia do września przybyło 78 placówek.
W perspektywie długoterminowej sieć planuje dalszy dynamiczny rozwój. Średnia powierzchnia sali sprzedażowej wynosi ok. 400 m2.
Grupa Dino prowadzi sieć supermarketów proximity. Właścicielem 51% akcji Dino Polska S.A. jest założyciel spółki, Tomasz Biernacki, pozostałe 49% posiada Fundusz Polish Enterprise Fund VI (PEF VI) zarządzany przez Enterprise Investors. W 2015 roku Grupa Dino osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 2,59 mld zł (wzrost o 23% r/r).
Maja Święcka
(ISBnews/ISBhandel)