Trwa ładowanie...
06-09-2004 14:49

II etap konkursu Euromanager Poland 2004

60 najlepszych zespołów z całej Polski przejmuję rolę wirtualnych zarządów w celu zdobycia jak największych udziałów na rynkach państw Unii Europejskiej i NAFTA.

II etap konkursu Euromanager Poland 2004
d2qhd2q
d2qhd2q

1 września rozpoczął się drugi etap konkursu Euromanager Poland 2004

Konkurs Euromanager Poland 2004 jest piątą polską edycją międzynarodowego projektu opartego na zaawansowanej symulacji biznesowej. Jest to unikalny program umożliwiający szkolenie umiejętności biznesowych w wirtualnych warunkach gospodarki wolnorynkowej. Znany na całym świecie, jest prowadzony od 25 lat w 16 państwach. Dotychczas ponad 250 000 osób wzięło udział w projekcie, z czego w polskich edycjach blisko 5000 osób zainteresowanych tematyką ekonomii i zarządzania.

Obecnie rozpoczął się drugi etap Euromanager. Z ponad 230 startujących w maju zespołów wyłonionych zostało 60 najlepszych, które będą przez najbliższe dwa miesiące zarządzać wirtualnym przedsiębiorstwem podejmując decyzje dotyczące wszystkich obszarów funkcjonowania: produkcji, logistyki, marketingu, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania jakością itd.

Największy sukces do tej pory odniosła firma Makro Cash & Carry, która od kilku edycji jest wiernym uczestnikiem projektu, - aż cztery zespoły znalazły się w drugim etapie. Wysokie wyniki osiągnięte przez reprezentacje firm: Bank Handlowy w Warszawie S.A., Elektrociepłownie Wybrzeże S.A., Instytut Zarządzania, Provident Polska S.A.. zagwarantowały drużynom menedżerów udział w kolejnym etapie.

W drugiej rundzie znalazły się również zespoły studenckie sponsorów generalnych konkursu: Banku Millennium (12 zespołów), BMW Polska (13), Microsoft (5). Najlepsze wyniki osiągnęły drużyny z Warszawy oraz z Wrocławia, Krakowa i Gdańska. Również zespoły z mniejszych ośrodków akademickich z całej Polski dotowane przez Narodowy Bank Polski wywalczyły sobie możliwość udziału w drugim etapie konkursu.
Dalej grają również zespoły sponsorowane przez: Axell Sp. z o.o., Fluor S.A., HBI Polska, Górnośląską Wyższą Szkołę w Katowicach, Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny, PricewaterhouseCoopers. W półfinałach udział wezmą zespoły opłacone przez patronów medialnych – Rzeczpospolitą, Personel oraz współpracujący przy konkursie Jobpilot.pl.

d2qhd2q

Drużyny zostały podzielone na osiem grup – oddzielnych rynków. W obrębie rynku gra jest interaktywna, zespoły konkurują między sobą. Kryterium oceny jest uzyskana wartość akcji na giełdzie. Najlepiej zarządzane przedsiębiorstwo w swojej grupie przedzie do finału, który, dzięki uprzejmości Banku Millennium, odbędzie się na tarasach widokowych jednego z najwyższych budynków w centrum Warszawy - Millennium Plaza, dnia 4 listopada 2004r. Zwycięzca Euromanager Poland 2004 będzie reprezentować nasz kraj na 25. Światowym Finale w Lizbonie w marcu 2005 roku.

Zapraszamy do śledzenia przebiegu rozgrywek na stronie głównej konkursu www.euromanager.pl

Organizator: BIGRAM Personnel Consulting
Sponsorzy główni: Bank Millennium, BMW Polska, Microsoft
Patron Honorowy: Narodowy Bank Polski
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Businessman Magazine, Wirtualna Polska, Personel i Zarządzanie
Współpraca: Brytyjsko - Polska Izba Handlowa, Jobpilot.pl

d2qhd2q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2qhd2q