IMS chce zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów do kilku tysięcy rocznie

Warszawa, 20.10.2014 (ISBnews) - Internet Media Services (IMS) chce zwiększyć liczbę pozyskiwanych klientów do kilku tysięcy rocznie z ponad 1 tys. obecnie. Spółka nie wyklucza rozwoju poprzez akwizycje, poinformował prezes Michał Kornacki.

20.10.2014 | aktual.: 20.10.2014 12:23

"Będziemy dalej rosnąć, uważam, że ciągle jesteśmy na początku drogi, a rynek, który adresujemy praktycznie nie ma granic. Jesteśmy jedną z pierwszych spółek, które zaczęły rozwijać marketing sensoryczny i w tej branży jest to istotna przewaga. Giełda to dla nas mocny atut wizerunkowy, ale również źródło ewentualnego finansowania. Nie ma teraz planów emisji, ale przy większych projektach nie wykluczałbym takiego rozwiązania. Są chociażby możliwości przejęć na świecie spółek, które często nie mają takiej pozycji jak my" - powiedział Kornacki dziennikarzom podczas uroczystości debiutu giełdowego.

"Obecnie dołączamy ponad 1000 lokalizacji rocznie (w tym galerie handlowe, markety, kluby fitness, urzędy, czyli sieci ochrony zdrowia). Chcemy zwiększyć tempo pozyskiwania lokalizacji do kilku tysięcy rocznie. Obecnie obsługujemy ponad 10 tys. punktów" - dodał prezes IMS.

Według jego słów, w Polsce rynek, na którym działa spółka wart jest 500-600 mln zł rocznie, a w skali światowej skala tego biznesu jest liczona wręcz w miliardach dolarów.

"Realizujemy testy w różnych miejscach świata. Chcemy rozwijać się, rozważnie budując struktury i bazę klientów, choć już obecnie jesteśmy przygotowani do obsługi 3-4 razy większej grupy. Dobrze się czuję z naszymi prognozami na bieżący rok. W kolejnych latach chcielibyśmy rozwijać się przynajmniej w dotychczasowym tempie. Jednocześnie zakładam, że podejmiemy w przyszłości się realizacji 'dużych projektów'. Chciałbym też zwrócić uwagę, że kolejne kontrakty przy stałej bazie kosztowej zwiększają generowane przez nas zyski" - podsumował Kormacki.

Prognoza na 2014 rok zakłada osiągnięcie 36 mln zł przychodów (wzrost o 15% r/r) przy 5,2 mln zł zysku netto.

Spółka tworzy grupę kapitałową w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), videomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)