ING BSK ocenia, że w '09 raczej nie pozyska 250 tys. klientów detal.

27.5.Warszawa (PAP) - ING Bank Śląski, którego liczba klientów
detalicznych w I kwartale wzrosła o 35 tys. ocenia, że w całym
2009 roku raczej nie zrealizuje planu pozyskania 250...

27.5.Warszawa (PAP) - ING Bank Śląski, którego liczba klientów detalicznych w I kwartale wzrosła o 35 tys. ocenia, że w całym 2009 roku raczej nie zrealizuje planu pozyskania 250 tys. takich klientów - poinformował Brunon Bartkiewicz, prezes banku.

"Chcemy rocznie pozyskiwać 250 tys. klientów, jednak w tym roku pewnie się to nie uda. Jednak podtrzymujemy ten plan, jako plan długofalowy" - powiedział w środę PAP Bartkiewicz.

Pod koniec marca 2009 roku liczba klientów segmentu detalicznego wyniosła 2,63 mln, czyli w porównaniu do analogicznego okresu 2008 roku wzrosła o blisko 300 tys.

Sebastian Karbarczyk(PAP)

seb/ gor/

Źródło artykułu:PAP
giełdaspółkabanki

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)