IQ PARTNERS S.A. - Powołanie Rady Nadzorczej IQ Partners S.A. na kolejną kadencję (10/2014)
IQ PARTNERS S.A. - Powołanie Rady Nadzorczej IQ Partners S.A. na kolejną kadencję (10/2014)
25.06.2014 | aktual.: 25.06.2014 21:03
| | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | Raport bieżący nr | 10 | / | 2014 | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2014-06-25 | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | |
| | IQ PARTNERS S.A. | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | | |
| | Powołanie Rady Nadzorczej IQ Partners S.A. na kolejną kadencję | | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | | |
| | Zarząd IQ Partners S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka, Emitent) informuje, że w dniu 25 czerwca 2014 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie IQ Partners S.A. powołało pięcioosobową Radę Nadzorczą IQ Partners S.A. na kolejną wspólną kadencję. Skład Rady Nadzorczej Spółki nie uległ zmianie i jest następujący: Piotr Bolmiński, Andrzej Frąckowiak, Małgorzata Jurga, Anna Kajkowska, Rafał Rachalewski. Pan Piotr Bolmiński ? renomowany specjalista ds. księgowych i podatkowych, ekspert w dziedzinie skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz Międzynarodowych Standardów Rachunkowości. Współwłaściciel i Prezes Zarządu Forum Rachunkowości sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Pan Piotr Bolmiński nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Piotr Bolmiński nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym
Rejestrze Sądowym. Pan Andrzej Frąckowiak - absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunku Ekonomiczno-Społecznego. Współzałożyciel firmy Atut Rental sp. z o.o. gdzie pracował na stanowisku dyrektora ds. technicznych i marketingu. W 1991 r. stworzył od podstaw własną firmę zajmującą się transportem międzynarodowym i krajowym, następnie poszerzając zakres działalności o logistykę. Obecnie jako udziałowiec prowadzi firmy Euro-pegaz Transport sp. z o.o. i Euro-pegaz Logistyka sp. z o.o. świadczące kompleksowe usługi logistyczne i transportowe. Pan Andrzej Frąckowiak nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Andrzej Frąckowiak nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. Pani Małgorzata Jurga - jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
(specjalizacja: Finanse i Bankowość). Biegły Rewident oraz Biegły Sądowy z zakresu finansów i rachunkowości przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu. Od 2003 r. związana wyłącznie z działalnością audytorską. Od 2006 r. prowadzi własną Kancelarię. Od 2011 r. pełni funkcję wizytatora Krajowej Komisji Nadzoru przy Krajowej Izbie Biegłych Rewidentów. W dotychczasowej karierze zawodowej zajmowała się badaniem rocznych sprawozdań finansowych, skonsolidowanych sprawozdań finansowych, audytem planów przekształcenia spółek, audytami podatkowymi, przeprowadzaniem analiz finansowych oraz opracowań ekonomicznych, doradztwem w zakresie rachunkowości, organizacji rachunkowości i rachunku kosztów. Posiada biegłą znajomość przepisów z dziedziny rewizji finansowej, rachunkowości, prawa podatkowego. Pani Małgorzata Jurga nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.
Pani Małgorzata Jurga nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. Pani Anna Kajkowska - posiada wykształcenie wyższe. Ukończyła magisterskie studia na Wydziale Administracji, kierunek Administracja w SWPW w Płocku. Ukończyła Studia Podyplomowe na Wydziale Zarządzania, kierunek Zarządzane Przedsiębiorstwem Zarządzanie zasobami ludzkimi. Ukończyła Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie w Regionalnym Centrum Integracji Europejskiej we Włocławku, Zarządzanie technologią w przedsiębiorstwie w Regionalnym Centrum Integracji Europejskiej we Włocławku, Zarządzanie technologią ? systemy wspierania innowacji i transferu technologii w Krajach Unii Europejskiej i w Polsce w Regionalnym Centrum Integracji Europejskiej we Włocławku, posiada Certyfikat wydany przez Dekra Certyfikation SE z siedzibą w Stuttgarcie światowego lidera w dziedzinie usług dla przemysłu, certyfikacji systemów zarządzania, badań wyrobów, odbiorów technicznych, rzeczoznawstwa,
nadzorów inwestycyjnych i rozwoju personelu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach menedżerskich, audytorskich. Posiada umiejętności diagnozowania, analizowania, prognozowania, planowania oraz wdrażania nowych pomysłów do praktyki gospodarczej i społecznej. Pełniła nadzór administracyjny i finansowy nad nieruchomościami komercyjnymi. Od 2007 roku związana z rynkiem kapitałowym. Od 2008 r. ? nadal pełni funkcję Prezesa Zarządu Atlantis S.A spółki notowanej na rynku głównym Warszawskiej GPW działającej w sektorze działalności finansowej. Od 2009 roku jest członkiem Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. Od 06.2012 r. ? pełni funkcję Prezesa Zarządu RESBUD S.A z siedzibą w Płocku ? spółka z branży budowlanej notowana na rynku głównym Warszawskiej GPW . Od 04.2013 r. - pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Inwestorów Giełdowych z siedzibą w Warszawie. Stowarzyszenie działa na rzecz poprawy jakości funkcjonowania polskiego rynku kapitałowego. Od 06.2013 r. - pełni funkcję Członka
Rady Nadzorczej IQ Partners S.A. z siedzibą w Warszawie ? spółki specjalizującej się w inwestycjach w przedsięwzięcia we wczesnej fazie rozwoju (seed, start-up), Internet, mobile, e-commerce oraz IT, notowana na rynku głównym Warszawskiej GPW. Od 06.2014 r. - pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej Budvar Centrum S.A. z siedzibą w Zduńskiej Woli, spółki notowanej na rynku głównym Warszawskiej GPW, będącej europejskim liderem w produkcji okien i drzwi z PVC, aluminium i drewna. Pani Anna Dorota Kajkowska nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pani Anna Dorota Kajkowska nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym. Pan Rafał Rachalewski ? jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (specjalizacja: Rachunkowość) oraz studiów Executive MBA w polsko-kanadyjskim programie UQUAM
SGH w Warszawie. Przez ostatnie lata związany z funduszami typu Private Equity, obecnie pracuje jako analityk i menedżer inwestycyjny w funduszu EMSA Capital inwestującym w zagrożone aktywa średniej i dużej wielkości na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. W latach 2003-2007 związany z branża konsultingową, W latach 2003-2005 odegrał istotną rolę w stworzeniu dwóch spółek start-up na rynku polskim. Wcześniej tj. w okresie 1998 - 2000 pracował w amerykańskiej firmie konsultingowej IMPAC realizującej projekty usprawniające najważniejsze procesy biznesowe dużych polskich przedsiębiorstw m.in. Rafako S.A., Unicom Bols Group (obecnie podmiot z grupy CEDC), Okocim S.A. Pan Rafał Rachalewski nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pan Rafał Rachalewski nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o
Krajowym Rejestrze Sądowym. Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 i § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych [?] | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | IQ PARTNERS SPÓŁKA AKCYJNA | | | | | | | | | | | | | | |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | IQ PARTNERS S.A. | | Finanse inne (fin) | | | | | | | | | | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | | | | | | |
| | | 02-697 | | Warszawa | | | | | | | | | | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | | | | | | | | | | |
| | | Rzymowskiego | | 53 | | | | | | | | | | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | | | | | | | | | | |
| | | 22 567 00 00 | | 22 567 00 01 | | | | | | | | | | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | | | | | | | | | | |
| | | biuro@iqpartners.pl | | www.iqpartners.pl | | | | | | | | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | | | | | | | | | | |
| | | 113-268-28-30 | | 141064373 | | | | | | | | | | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2014-06-25 | Maciej Hazubski | Prezes Zarządu | Maciej Hazubski | ||
2014-06-25 | Wojciech Przyłęcki | Wiceprezes Zarządu | Wojciech Przyłęcki | ||
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ