Jak mogę sprawdzić w firmie ubezpieczeniowej na jakim etapie jest likwidacja mojej szkody?
W dobie nowoczesnych technologii i rozwiązań możliwość monitorowania procesu likwidacji szkód jest coraz częściej dostępna dla Klientów on-line. Niektórzy ubezpieczyciele udostępniają Klientom internetowe e-konta, dzięki którym mogą oni na bieżąco śledzić proces likwidacji. Informują one Klientów np. o konieczności dostarczenia do ubezpieczyciela dokumentów, zleceniu oględzin auta, czy też podjęciu przez towarzystwo decyzji w sprawie odszkodowania. Ponadto, poprzez monitoring istanieje możliwość skontaktowania się z osobą bezpośrednią odpowiedzialną za proces likwidacji szkody.
14.11.2012 08:20
W dobie nowoczesnych technologii i rozwiązań możliwość monitorowania procesu likwidacji szkód jest coraz częściej dostępna dla Klientów on-line. Niektórzy ubezpieczyciele udostępniają Klientom internetowe e-konta, dzięki którym mogą oni na bieżąco śledzić proces likwidacji. Informują one Klientów np. o konieczności dostarczenia do ubezpieczyciela dokumentów, zleceniu oględzin auta, czy też podjęciu przez towarzystwo decyzji w sprawie odszkodowania. Ponadto, poprzez monitoring istenieje możliwość skontaktowania się z osobą bezpośrednią odpowiedzialną za proces likwidacji szkody.
Materiał powstał przy współpracy z www.libertydirect.pl
Krzysztof Michałek - ekspert ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w Liberty Direct. Posiada wieloletnie doświadczenie we wszystkich obszarach związanych z oceną ryzyka ubezpieczeniowego. Początki jego kariery łączą się z Towarzystwem Ubezpieczeniowym PBK, gdzie pracował w dziale likwidacji szkód. Przez prawie 10 lat pełnił funkcję Głównego Specjalisty w Biurze Ubezpieczeń Indywidualnych w TUiR WARTA SA, gdzie nadzorował ubezpieczenia OC, Autocasco i NNW. Jest absolwentem Politechniki Radomskiej. Krzysztof Michałek jest żonaty, ma dwoje dzieci. Czas wolny poświęca komputerom, samochodom oraz podróżowaniu.