Kaufland stawia na polskie tradycje. Tworzy nową markę

Blisko 50 artykułów charakterystycznych dla polskiej kuchni będzie sprzedawał Kaufland pod marką "K – Stąd Takie Dobre". Pod koniec przyszłego roku linia ma obejmować już 150-200 produktów.

Kaufland stawia na polskie tradycje. Tworzy nową markę
Źródło zdjęć: © Kaufland | Kaufland
Przemysław Ciszak

18.10.2019 | aktual.: 18.10.2019 12:37

Tradycyjny polski smak w nowoczesnym wydaniu, tak niemiecka sieć Kaufland reklamuje nową markę, którą wprowadza do swoich sklepów.

- Nowa marka K – Stąd Takie Dobre to naturalna odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy coraz częściej szukają produktów od polskich producentów i chcą cieszyć się ich wysoką jakością w przystępnej cenie – mówi Justyna Przybylska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kauflandu.

Na początek sklep wprowadził do oferty blisko 50 artykułów nawiązujących do polskich tradycji. Wśród nich można znaleźć między innymi różnego rodzaju pierogi, wędliny, kiełbasy, twarogi, białe i żółte sery, makarony do zupy, ciasta i dania gotowe.

Jak zapowiada firma, do końca listopada na półkach sklepów Kaufland będzie dostępnych ponad 80 artykułów od 26 producentów, a pod koniec przyszłego roku marka ma obejmować już 150-200 produktów.

Polska kuchnia cały czas pozostaje najpopularniejsza wśród Polaków. Trendy są jasne – tradycyjne, polskie smaki cały czas pozostają pierwszym wyborem polskich konsumentów - tłumaczy Kaufland.

Niemal trzech na czterech Polaków interesuje się krajem pochodzenia żywności, którą kupuje, prawie tyle samo (73 proc.) deklaruje, że jest w stanie zapłacić więcej za produkt rolno-spożywczy wiedząc, że pochodzi on z Polski.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)