Trwa ładowanie...

Klienci Biedronki nie chcą foliowych torebek

- W ubiegłym roku sprzedaż foliowych torebek spadło o 40 proc. - powiedziała serwisowi dlahandlu.pl Sylwia Krzyżycka, dyrektor Działu Ochrony Środowiska w Jeronimo Martins Polska S.A.

Share
Klienci Biedronki nie chcą foliowych torebek
Źródło: PAP, fot: Wojciech Pacewicz
d3gsf06

Foliowe torby? To w Biedronce nie przejdzie. Dane pokazują, że niemal połowa osób, które robią tam zakupy, przychodzi z własnymi torbami. Co więcej, sieć sama stara się wdrażać rozwiązania proekologiczne, jak ekoprojektowanie czy nowoczesne formy opakowań.

- Biedronka już w 2008 r. zrezygnowała z bezpłatnych jednorazowych reklamówek, zastępując je torbami wielokrotnego użytku, wyprzedzając tym samym polskie regulacje prawne w tym zakresie - powiedziała portalowi dlahandlu.pl Sylwia Krzyżycka.

d3gsf06

Jak dodała, widać wśród klientów, że coraz częściej korzystają z toreb wielokrotnego użytku: - W ubiegłym roku zakup toreb w sklepach naszej sieci zmniejszył się o prawie 40 proc. w stosunku do roku 2017 – dodała.

Obejrzyj: Sytuacja w Biedronce może wpłynąć na ograniczenie zakazu handlu

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3gsf06

Podziel się opinią

Share
d3gsf06
d3gsf06