Trwa ładowanie...
bgż

Klientów BGŻ BNP Paribas czekają duże zmiany. Oto one

Od 14 listopada klientom banku BGŻ BNP Paribas zostanie udostępniony nowy system bankowości elektronicznej, mobilnej oraz telefonicznej. Zastąpi on dotychczasowy - internetowy eBGŻ, mobilny eBGŻ Lite i telefoniczny TeleBGŻ. Migracja potrwa od 10 do 14 listopada. W tym czasie klienci banku muszą liczyć się z utrudnieniami.

Share
Klientów BGŻ BNP Paribas czekają duże zmiany. Oto one
Źródło: Eastnews, fot: Wlodzimierz Wasyluk/East News
d3ztraj

Od 14 listopada klientom banku BGŻ BNP Paribas zostanie udostępniony nowy system bankowości elektronicznej, mobilnej oraz telefonicznej. Zastąpi on dotychczasowy - internetowy eBGŻ, mobilny eBGŻ Lite i telefoniczny TeleBGŻ. Migracja potrwa od 10 do 14 listopada. W tym czasie klienci banku muszą liczyć się z utrudnieniami.

Od 14 listopada dotychczasowy system eBGŻ zostanie zastąpiony systemem Pl@net. Przy pierwszym logowaniu do Pl@net należy użyć dotychczasowej nazwy użytkownika. Na nr telefonu, na który obecnie przesyłane są potwierdzenia transakcji w eBGŻ, zostanie przesłane hasło startowe do systemu Pl@net. Po jego wprowadzeniu system poprosi o ustawienie nowego.

Zmiany dotyczą również mobilnej aplikacji na telefony. Dotychczasowa aplikacja eBGŻ Lite zostanie wyłączona z dniem 10 listopada. Na jej miejsce, od 14 listopada, wskoczy Mobile Pl@net dla systemów Android oraz iOS. Będzie można ją pobrać z Google Play oraz App Store.

d3ztraj

Podobnie będzie z bankowością telefoniczną. System TeleBGŻ zostanie zastąpiony usługą Centrum Telefoniczne. Wszystkie identyfikatory i TelePIN pozostają te same.

Wszystkie karty pozostaną ważne, zgodnie ze swoją datą ważności. Również PIN-y do kart, limity kart i wszystkie numery rachunków pozostaną bez zmian. Natomiast od dnia 11 listopada należy stosować nowy KOD BIC / SWIFT dla transakcji walutowych i zagranicznych: PPABPLPKXXX.

Zmiana dotyczy również wypłacania pieniędzy z bankomatów - od 14 listopada wszystkie wypłaty z tych mieszczących się przy oddziałach banku oraz za granicą (z Grupy BNP Paribas) będą bezpłatne. Jest także bonus - klienci będą mogli wypłacić pieniądze bez dodatkowych opłat 2 razy w miesiącu z pozostałych bankomatów w Polsce.

10 listopada oddziały BGŻ będą czynne do godz. 14. Dodatkowo, od 10 do 14 listopada od godziny 18:00 do 8:00 bankowość internetowa eBGŻ nie będzie dostępna, a bankowość telefoniczna TeleBGŻ będzie dostępna w trybie informacyjnym.
Bank uruchomił dedykowaną infolinię, gdzie można uzyskać odpowiedzi na pytania związane z migracją systemów: +48 22 548 29 35 oraz numer do konsultantów Infolinii Banku - 801 321 123 (pod tym numerem można zastrzec kartę płatniczą) i +48 22 566 99 99.

d3ztraj

Podziel się opinią

Share
d3ztraj
d3ztraj