Klientów BGŻ BNP Paribas czekają duże zmiany. Oto one
Od 14 listopada klientom banku BGŻ BNP Paribas zostanie udostępniony nowy system bankowości elektronicznej, mobilnej oraz telefonicznej. Zastąpi on dotychczasowy - internetowy eBGŻ, mobilny eBGŻ Lite i telefoniczny TeleBGŻ. Migracja potrwa od 10 do 14 listopada. W tym czasie klienci banku muszą liczyć się z utrudnieniami.
01.09.2016 | aktual.: 01.09.2016 14:25
Od 14 listopada klientom banku BGŻ BNP Paribas zostanie udostępniony nowy system bankowości elektronicznej, mobilnej oraz telefonicznej. Zastąpi on dotychczasowy - internetowy eBGŻ, mobilny eBGŻ Lite i telefoniczny TeleBGŻ. Migracja potrwa od 10 do 14 listopada. W tym czasie klienci banku muszą liczyć się z utrudnieniami.
Od 14 listopada dotychczasowy system eBGŻ zostanie zastąpiony systemem Pl@net. Przy pierwszym logowaniu do Pl@net należy użyć dotychczasowej nazwy użytkownika. Na nr telefonu, na który obecnie przesyłane są potwierdzenia transakcji w eBGŻ, zostanie przesłane hasło startowe do systemu Pl@net. Po jego wprowadzeniu system poprosi o ustawienie nowego.
Zmiany dotyczą również mobilnej aplikacji na telefony. Dotychczasowa aplikacja eBGŻ Lite zostanie wyłączona z dniem 10 listopada. Na jej miejsce, od 14 listopada, wskoczy Mobile Pl@net dla systemów Android oraz iOS. Będzie można ją pobrać z Google Play oraz App Store.
Podobnie będzie z bankowością telefoniczną. System TeleBGŻ zostanie zastąpiony usługą Centrum Telefoniczne. Wszystkie identyfikatory i TelePIN pozostają te same.
Wszystkie karty pozostaną ważne, zgodnie ze swoją datą ważności. Również PIN-y do kart, limity kart i wszystkie numery rachunków pozostaną bez zmian. Natomiast od dnia 11 listopada należy stosować nowy KOD BIC / SWIFT dla transakcji walutowych i zagranicznych: PPABPLPKXXX.
Zmiana dotyczy również wypłacania pieniędzy z bankomatów - od 14 listopada wszystkie wypłaty z tych mieszczących się przy oddziałach banku oraz za granicą (z Grupy BNP Paribas) będą bezpłatne. Jest także bonus - klienci będą mogli wypłacić pieniądze bez dodatkowych opłat 2 razy w miesiącu z pozostałych bankomatów w Polsce.
10 listopada oddziały BGŻ będą czynne do godz. 14. Dodatkowo, od 10 do 14 listopada od godziny 18:00 do 8:00 bankowość internetowa eBGŻ nie będzie dostępna, a bankowość telefoniczna TeleBGŻ będzie dostępna w trybie informacyjnym.
Bank uruchomił dedykowaną infolinię, gdzie można uzyskać odpowiedzi na pytania związane z migracją systemów: +48 22 548 29 35 oraz numer do konsultantów Infolinii Banku - 801 321 123 (pod tym numerem można zastrzec kartę płatniczą) i +48 22 566 99 99.