Trwa ładowanie...

Kolor koszyka wskaże, czy potrzebujesz pomocy. Innowacyjny program marki Sephora

Sephora wprowadza nowy program do swoich lokali – od teraz kolor koszyka wybranego przez klienta wskaże pracownikom, czy potrzebuje on pomocy przy zakupach. Czerwony zasygnalizuje potrzebę pomocy, a czarny brak takiej potrzeby. Testy nowego systemu są na razie w trzech lokalach.

Kolor koszyka wskaże, czy potrzebujesz pomocy. Innowacyjny program marki SephoraŹródło: WP.PL
d38tfrn
d38tfrn

Jak podaje portal innpoland.pl, nowy program ma zwiększyć komfort zakupów klientów. W wielu badaniach konsumenci wskazywali, że krępują ich pracownicy, którzy podchodzą do nich sami w celu udzielenia pomocy przy zakupach.

Sephora wdraża w Polsce program kolorów koszyków, który testowała wcześniej w Rumunii i w Kanadzie. Według jego założeń, wybrany przez klienta koszyk wskaże, czy klientowi jest potrzebna pomoc przy zakupach. Czarny będzie oznaczać, że robimy sami zakupy, czerwony natomiast, że przyda nam się jakaś podpowiedź od ekspedientów.

– Wychodząc naprzeciw różnym potrzebom klientów, a jednocześnie chcąc, aby zakupy w Sephora zawsze były naszych klientów przyjemnością, proponujemy proste rozwiązanie: biorąc czerwony koszyk klient daje nam sygnał, że potrzebuje porady i wtedy takiej porady udzieli mu nasza konsultantka. Wybór czarnego koszyka oznacza, że tego dnia klient woli zrobić zakupy samodzielnie, bez pomocy konsultantki – powiedziała portalowi innpoland.pl Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.

Zobacz także: 500+. Wiceminister rodziny zdradza, na co Polacy wydają pieniądze

Test programu w Polsce na razie obejmie trzy placówki sieci zlokalizowane w warszawskiej Sadybie Best Mall, lubelskiej Plazie i wrocławskiej Renomie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d38tfrn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d38tfrn