Kolor koszyka wskaże, czy potrzebujesz pomocy. Innowacyjny program marki Sephora

Sephora wprowadza nowy program do swoich lokali – od teraz kolor koszyka wybranego przez klienta wskaże pracownikom, czy potrzebuje on pomocy przy zakupach. Czerwony zasygnalizuje potrzebę pomocy, a czarny brak takiej potrzeby. Testy nowego systemu są na razie w trzech lokalach.

Na odwiedzających salon Sephory w CH Arkadia czekało wiele atrakcji
Źródło zdjęć: © WP.PL
oprac.  KRO

Jak podaje portal innpoland.pl, nowy program ma zwiększyć komfort zakupów klientów. W wielu badaniach konsumenci wskazywali, że krępują ich pracownicy, którzy podchodzą do nich sami w celu udzielenia pomocy przy zakupach.

Sephora wdraża w Polsce program kolorów koszyków, który testowała wcześniej w Rumunii i w Kanadzie. Według jego założeń, wybrany przez klienta koszyk wskaże, czy klientowi jest potrzebna pomoc przy zakupach. Czarny będzie oznaczać, że robimy sami zakupy, czerwony natomiast, że przyda nam się jakaś podpowiedź od ekspedientów.

– Wychodząc naprzeciw różnym potrzebom klientów, a jednocześnie chcąc, aby zakupy w Sephora zawsze były naszych klientów przyjemnością, proponujemy proste rozwiązanie: biorąc czerwony koszyk klient daje nam sygnał, że potrzebuje porady i wtedy takiej porady udzieli mu nasza konsultantka. Wybór czarnego koszyka oznacza, że tego dnia klient woli zrobić zakupy samodzielnie, bez pomocy konsultantki – powiedziała portalowi innpoland.pl Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.

Zobacz także: 500+. Wiceminister rodziny zdradza, na co Polacy wydają pieniądze

Test programu w Polsce na razie obejmie trzy placówki sieci zlokalizowane w warszawskiej Sadybie Best Mall, lubelskiej Plazie i wrocławskiej Renomie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Sam wybierz i zetnij choinkę. Oto ceny drzewek przed Bożym Narodzeniem
Sam wybierz i zetnij choinkę. Oto ceny drzewek przed Bożym Narodzeniem
Podwyżki w ALDI. Oto nowe zarobki kasjerów
Podwyżki w ALDI. Oto nowe zarobki kasjerów
Tańczył tam cały region. Czy gleba pod kultową dyskoteką jest skażona?
Tańczył tam cały region. Czy gleba pod kultową dyskoteką jest skażona?
Byłą siedzibę Amber Gold czeka rozbiórka. Oto co powstanie w zamian
Byłą siedzibę Amber Gold czeka rozbiórka. Oto co powstanie w zamian
"Dantejskie sceny na szpitalnych oddziałach". Minister apeluje
"Dantejskie sceny na szpitalnych oddziałach". Minister apeluje
Gigantyczna kara dla Biedronki. Ostra odpowiedź dyskontu
Gigantyczna kara dla Biedronki. Ostra odpowiedź dyskontu
Ważne zmiany dla cudzoziemców w Polsce. "Podwyżki są bulwersujące"
Ważne zmiany dla cudzoziemców w Polsce. "Podwyżki są bulwersujące"
Podwyżki i dłuższe urlopy. Oto co czeka pracowników po 1 stycznia
Podwyżki i dłuższe urlopy. Oto co czeka pracowników po 1 stycznia
Duża zmiana w Kodeksie pracy. Wkurza pracodawców, cieszy pracowników
Duża zmiana w Kodeksie pracy. Wkurza pracodawców, cieszy pracowników
105 mln zł kary dla właściciela Biedronki. Poszło o promocje
105 mln zł kary dla właściciela Biedronki. Poszło o promocje
Sprzedaż spadła nawet o 75 proc. Deweloperzy robią duże promocje
Sprzedaż spadła nawet o 75 proc. Deweloperzy robią duże promocje
Polki skarżą się na niemiecki sklep. UOKiK bada sprawę
Polki skarżą się na niemiecki sklep. UOKiK bada sprawę
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇