Komputronik planuje w 2011 roku otwarcie około 10 nowych salonów

29.03. Warszawa (PAP) - Komputronik planuje w 2011 roku otwarcie około 10 nowych punktów sprzedaży, zamierza też przenieść niektóre z istniejących salonów do lepszych lokalizacji....

29.03.2011 | aktual.: 29.03.2011 13:38

29.03. Warszawa (PAP) - Komputronik planuje w 2011 roku otwarcie około 10 nowych punktów sprzedaży, zamierza też przenieść niektóre z istniejących salonów do lepszych lokalizacji. Spółka będzie kłaść coraz większy nacisk na usługi dla odbiorców indywidualnych oraz firm - podał Komputronik w komunikacie.

Spółka, zwiększając nacisk na odbiorców indywidualnych, będzie oferować pomoc w konfiguracji sprzętu i oprogramowania, a także serwis pogwarancyjny notebooków i komputerów stacjonarnych.

"Koncentrujemy się teraz przede wszystkim na analizie rentowności i działalności centrów handlowych, w których prowadzimy sprzedaż. Jeśli uznamy, że określone centrum handlowe nie spełnia naszych oczekiwań, zwrócimy się do jego kierownictwa z propozycją podjęcia działań, dzięki którym galeria będzie bardziej atrakcyjna dla konsumentów. Mamy poczucie, że nie wszędzie potencjał centrum handlowego jest wykorzystany w optymalny sposób. Z drugiej strony mamy pomysły, jak to zmienić" - poinformował cytowany w komunikacie Sławomir Mamzer, dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej Komputronika.

Salony, które mają powstać w tym roku, będą działać przede wszystkim w systemie franczyzowym (między innymi w Giżycku, Ożarowie oraz Raciborzu).

W 2010 roku powstało 12 nowych salonów Komputronik. W tym czasie spółka zakończyła konsolidację sklepów w ramach grupy. W efekcie dotychczasowe salony Karen zmieniły nazwę na Komputronik, dzięki czemu - jak wskazuje firma - znacząco zwiększyły przychody, nawet do 100 proc. w ciągu kilku miesięcy.

Spółka podała, że w styczniu i lutym tego roku jej przychody przekroczyły 135 mln zł i były o 28 proc. wyższe od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie 2010 roku. Największą dynamiką wzrostu przychodów odznaczała się sprzedaż do klientów biznesowych oraz sprzedaż w kanale internetowym. (PAP)

morb/ asa/

Źródło artykułu:PAP
komputronikinformatykahandel
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)