Lidl ze złotem dla swojego piwa

Lidlowy Argus zdobył złoty medal instytut Monde Selection. To pierwsza tego typu nagroda dla polskiej marki własnej. I to na dodatek dyskontowej.

Lidl ze złotem dla swojego piwa
Źródło zdjęć: © AFP | MYCHELE DANIAU

16.06.2014 | aktual.: 17.06.2014 17:01

Monde Selection powstał przed 50 laty w Brukseli. Dziś to jeden z bardziej znanych instytutów zajmujących się oceną produktów spożywczych. Belgowie wyspecjalizowali się w ocenianiu napojów (w tym tych alkoholowych), ale robią też testy dla kosmetyków.

Wyróżnienie dla piwa, które jest marką własną polskiego oddziału Lidla, to niewątpliwe zaskoczenie. Wcześniej tę nagrodę zdobyły dTyskie, Łomża Export czy Harnaś

- Złote godło Monde Selection dla piwa Argus Premium to dla nas wyjątkowa nobilitacja - komentuje Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.

Nad wyborem trunków czuwa 70 ekspertów, a badania prowadzą specjalistyczne laboratoria. Aby otrzymać złoty medal, produkt musi zdobyć co najmniej 80 proc. pozytywnych opinii.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)