LPP chce otworzyć min. 8 sklepów nowej marki w 2016 r.
Warszawa, 20.08.2015 (ISBnews) - LPP prowadzi zaawansowane prace nad nową marką, ma w tym momencie już 8 podpisanych umów najmu. W przyszłym roku chce otworzyć min. 8 salonów działających pod nową marką, poinformowali przedstawiciele spółki. Zyski może ona przynosić w 2017 r., wtedy także możliwe jest jej wyjście za granicę.
20.08.2015 | aktual.: 20.08.2015 10:53
"Mamy już 8 umów najmu dla nowej marki, przy średniej powierzchni sklepu 350 m2. Mamy gotowy już salon wzorcowy. W listopadzie będzie znana nazwa i sygnet oraz pokażemy stronę www" - powiedziała Marta Chlewicka z biura prasowego podczas konferencji prasowej.
Na początku przyszłego roku uruchomimy równocześnie salony i sprzedaż internetową. W sklepach będzie kolekcja wiosenna, dodała.
"Docelowo chcemy mieć 30 sklepów w najlepszych centrach w Polsce, każdy będzie kosztował ok. 2 mln zł, czyli to wydatek rzędu 60 mln zł, do zrealizowania w 3-4 lata. W przyszłym roku otworzymy minimum 8, może 10 sklepów" - powiedział wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
"Na pewno w drugim roku już będą jakieś zyski z tytułu wprowadzenia nowej marki, patrząc na doświadczenia Sinsay. W drugim roku od jej wprowadzenia może wyjść za granicę. Możliwe kierunki to Niemcy, może Rosja" - dodał Lutkiewicz.
LPP zapowiedziało dziś, że w I kw. 2016 r. chce uruchomić nową markę, przeznaczoną dla osób w wieku 30+.
(ISBnews)