LPP chce powiększyć powierzchnię sklepów o 17% do końca tego roku

Warszawa, 20.08.2015 (ISBnews) - LPP planuje do końca 2015 r. powiększyć powierzchnię swoich sklepów o 17% r/r. W najbliższych trzech latach zwiększy liczbę sklepów własnych w Niemczech z obecnych 7 do 30, do końca 2015 r. nastąpi 5 nowych otwarć, poinformowała spółka.

20.08.2015 | aktual.: 20.08.2015 10:23

Swój rozwój LPP planuje także na Bliskim Wschodzie, gdzie obecnie posiada 3 sklepy o łącznej pow. 3 900 mkw. W ciągu 6 lat planuje uruchomić 30 sklepów franczyzowych. W 2016 r. nastąpi otwarcie pierwszego sklepu Reserved w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Do końca 2015 r. sieć Reserved obecna będzie w sumie w 17 krajach, podała spółka w prezentacji.

W I kw. 2016 roku spółka planuje wprowadzić na rynek nową markę skierowaną do osób w wieku powyżej 30 lat.

W I poł. 2015 r. grupa uruchomiła 78 sklepów o łącznej powierzchni około 56 tys. m2, zwiększając tym samym całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 778 tys. m2 (1 594 sklepów), z czego za granicą 598 sklepów o powierzchni 335 tys. m2.

LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)