LPP oczekuje osiągnięcie progu rentowności w Niemczech za 3‑4 lata
Warszawa, 20.08.2015 (ISBnews) - LPP spodziewa się osiągnięcia progu rentowności działalności w Niemczech za 3-4 lata, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
20.08.2015 11:21
"Break even w Niemczech może nastąpić za 3-4 lata. Na razie inwestujemy mocno w marketing, klienci muszą poznać naszą markę" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.
W tym roku LPP pracuje nad wzrostem rozpoznawalności marki Reserved w Niemczech i zainwestuje w reklamę 4 mln euro.
Wczoraj spółka otworzyła swój 8. sklep w Niemczech, do końca roku chce mieć ich 12. Celem na najbliższe 3 lata dla Niemiec jest mieć 30 sklepów własnych.
Grupa LPP miała na koniec czerwca 1594 sklepy w 16 krajach o powierzchni 778,4 tys. m2. LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
(ISBnews)