LPP: Wyjście niektórych marek z Polski to szansa na nowe atrakcyjne lokalizacje
Warszawa, 23.02.2017 (ISBnews) - LPP ocenia, że po opuszczeniu rynku polskiego przez takie marki jak Marks&Spencer czy Dorothy Perkins będzie mogło znaleźć nowe, atrakcyjne lokalizacje pod swoje sklepy, poinformował wiceprezes i dyrektor finansowy Przemysław Lutkiewicz.
"To [wyjścia marek z Polski] na nas wpływa w dwóch obszarach. Po pierwsze potwierdza się nam to, że rynek jest dynamiczny i trzeba klientowi szybko dostarczać nowe towary, nowe modele. To jest dla nas potwierdzenie, że musimy być szybsi, bardziej elastyczni i produkować lepsze kolekcje. Druga rzecz - wymiar bardziej 'sklepowy' - to oznacza dla nas, że będziemy mogli w kliku galeriach znaleźć dobre powierzchnie, czy wynająć po tych najemcach, którzy opuszczą nasz kraj" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.
Na koniec 2016 r. LPP miało 1 703 sklepy w 18 krajach, z czego 1 017 w Polsce.
(ISBnews)