Makro Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie małą hurtownię
Wczoraj Makro Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie Makro Punkt, nowy format mini hurtowni typu cash & carry. Makro Punkt w Tarnowie jest filią krakowskiej hali Makro.
22.10.2009 13:20
Makro Punkt w Tarnowie będzie obslugiwal głównie klientom z sektora handlu detalicznego: małe i średnie sklepy spożywcze z okolicy.
Makro otworzyło dodatkowy punkt dla sklepów, by ich właściciele z Małopolski mogli szybciej i sprawniej zaopatrywać się w asortyment potrzebny do codziennego prowadzenia biznesu i uzupełniać braki towarów na półkach.
Makro Punkt w Tarnowie jest pierwszą, eksperymentalną hurtownią typu cash & carry o tak małej powierzchni. Polski oddział Makro chce być jak najbliżej swoich profesjonalnych klientów, ułatwić im zakupy i skrócić dystans do najbliższej hurtowni.
Nowy obiekt Makro różni się od pozostałych hal nie tylko powierzchnią, ale i asortymentem. Oferta Makro Punktu została dostosowana do potrzeb właścicieli sklepów spożywczych. Dlatego podstawowy asortyment stanowią artykuły spożywcze takie, jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze, np. sosy, przyprawy, zupki, artykuły sypkie, kawa, herbata, słodycze, chemia i kosmetyki, nabiał, tłuszcze, alkohol sprzedawany tylko posiadaczom koncesji oraz papierosy. W Makro Punkcie będzie dostępna też prawie cała oferta produktów marki wlasnej Aro, dostępnej wyłącznie w Makro, gwarantującej najniższą cenę na rynku.
Mała hala, ale warunki takie jak w dużej
Powierzchnia Makro Punktu w Tarnowie wynosi zaledwie 1500 mkw. W hali zaprezentowano nową wizualizację Makro, zmieniono ustawienie i rodzaj regałów. Podjazd i załadunek większych partii towaru ułatwia specjalna rampa.
- Projekt Makro Punktu wpisuje się w strategię naszej firmy, której głównym celem jest rozpoznanie i spełnianie potrzeb profesjonalnego klienta w myśl hasła "Makro, twój partner w biznesie". Dzięki nowemu rozwiązaniu nasi klienci zyskają łatwy i szybki dostęp do dedykowanego im asortymentu oraz możliwość ograniczenia kosztów transportu towarów - powiedział Uwe Hoelzer, prezes MAKRO Cash & Carry.
Makro Punkt posiada pokój Złotych Klientów i program lojalnościowy takie same, jak w innych halach Makro. Są w nim też promocje na dostępne w ofercie firmy towary. Ceny zostają niezmienione w porównaniu z innymi obiektami. Wszystkie upusty, które zostały wypracowane przez klienta w innej hali, będą honorowane też w Makro Punkcie.
- Zakupy zrobione w Tarnowie będą wliczały się także w ogólnopolskie akcje promocyjne - mówi Tadeusz Plewa, dyrektor regionalny Makro Cash & Carry.
Handel-Net.pl