McDonald's wypuszcza perfumy. Tego zapachu nikt się nie spodziewał [AKTUALIZACJA]

McDonald's w Japonii wprowadza nowy produkt o dość nietypowym zapachu. Największa na świecie sieć fast foodów zaproponowała perfumy o woni... frytek. Wiadomość, która rozeszła się po mediach, okazała się jednak żartem.

McDonald's proponuje perfumy o zapachu frytek
McDonald's proponuje perfumy o zapachu frytek
Źródło zdjęć: © East News | Ulrike Gauss
oprac. NST

09.03.2024 | aktual.: 12.03.2024 12:06

Sieć ogłosiła nowy pomysł na swoim oficjalnym koncie w serwisie społecznościowym X (dawniej Twitter), twierdząc, że nowe perfumy będą dostępne w trzech wariantach: klasyczne frytki, frytki z dodatkiem wodorostów i soli oraz frytki z nutą czarnego pieprzu i majonezu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Wielka ściema" w innowacjach. Wystarczyło mieć pomysł na startup. Jakub Dwernicki -Biznes Klasa #20

Nowy zapach od słynnej sieci fast food

Japoński McDonald's zaskoczył swoich klientów nietypowym produktem w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet. w swoim najnowszym eksperymencie z perfumami zdecydował się zaproponować zapach frytek. Jednak warto zaznaczyć, że Komisja ds. ziemniaków Idaho Idaho Potato Commission (IPC), jako pierwsza zapewniła konsumentom w 2022 roku perfumy Frites by Idaho, powstałe z destylowanych ziemniaków i olejków eterycznych.

- Zapach jest zbyt dobry, aby się oprzeć. Te perfumy to świetny prezent dla każdego, kto nie może odmówić frytki – rekomendował Jamey Higham, prezes i dyrektor generalny IPC w oficjalnym komunikatach.

Jedna buteleczka Frites by Idaho o pojemności 50 ml kosztuje 1,89 dolara, czyli mniej więcej tyle, ile duża porcja frytek - tłumaczy producent. Cała akcja okazała się żartem z okazji Dnia Kobiet.

Zapach frytek dostępny dla każdego

W 2022 roku ogólnokrajowe badanie przeprowadzone przez firmę Pollfish wykazało, że prawie 90 proc. Amerykanów uważa zapach frytek za wyjątkowy - donosi idahopotato.com.

- Bez względu na to, czy jedziesz do restauracji, czy też jesz kolację, prawie niemożliwe jest nie złapanie frytki i ugryzienie jej przed zanurzeniem się w posiłku. Zapach jest zbyt piękny, aby się mu oprzeć. Te perfumy to świetny prezent dla każdego, kto nie może odmówić frytki – wyjaśnił Jamey Higham, prezes i dyrektor generalny IPC, cytowany przez serwis.

Założona w 1937 r. Idaho Potato Commission (IPC) jest agencją stanową odpowiedzialną za promowanie i ochronę słynnego zarejestrowanego na szczeblu federalnym znaku towarowego, który zapewnia konsumentów, że kupują oryginalne ziemniaki z Idaho najwyższej jakości. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.idahopotato.com .

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)