Trwa ładowanie...
d4ak3q1
Minister gospodarki morskiej: port w Elblągu nie dla największych statków, ale bardzo potrzebny

Minister gospodarki morskiej: port w Elblągu nie dla największych statków, ale bardzo potrzebny

- Założenia, które przyjęliśmy to 880 mln zł, na taką kwotę został przygotowany program wieloletni budowy kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną. On zawiera wszystkie aspekty związane z inwestycją towarzysząca, a więc przede wszystkim koszty ochrony środowiska, działań kompensacyjnych. Kanał ma na celu zabezpieczenie fiderowe, mniejszych jednostek do 10 tys. brt, również kontenerowe, ale nie w formie transoceaników. Ten port będzie zdecydowanie tańszy od portów trójmiejskich i nie wchodzący w konkurencję, bo dzisiaj cierpimy na jeden podstawowy brak, brak możliwości rozwojowych pod kątem terenów - mówił w programie "Money. To się liczy" Marek Gróbarczyk, minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej

Toyota koncepcja będzie koszt ZałoRozwiń

Transkrypcja:

Toyota koncepcja będzie koszt Założenia które przyjęliśmy to 880 milionów Senator został na taką wartość Został przygotowany Program wieloletni budowy kanału żeglugowego przez Przez mierzeję wiślaną on zawiera wszy Wszystkie aspekty Związany S y m st co Towarzyszącą a więc przed Koszty związane z ochroną środowiska Czyli z działaniami kompensacyjnymi Wynikający Misty Tytuł realizację Czy dostaniemy kanał przez który będą mogły statki przed Przepłynąć ale one dalej muszą płynąć Gdzieś do jakiegoś portu To A dzisiaj port w Elblągu jest raczej Mały już dłużej I raczej trzeba będzie wydać kolejne miliony na jego rozbudowę To znaczy Proszę zwrócić uwagę że w świetle Czasem Humorystycznych informacji Które dotyczyły tego Ty tego kanału Miał mają się tam pojawiać Wielkie kontenerowce Hej gdzie wyśmiewa No ten temat Że że W ten sposób będzie Obudowany kanał Oczywiście nie jest to prawda No to To przede wszystkim W kanał mający na celu zabezpieczenie Ćwiczenie feederowe czyli Mniejszych jednostek Do dziesięciu 1000brd Związku z tym port typowy RT czyli liczby kontenerów tak o pojemności Pojemności YouTube to kontenery to racja W związku z czym ale również kontenerowy jak najbardziej na natomiast nie w formie Transocean Janików które miałyby tam za Zawitać Natomiast co jest ważne Netto to że Uruchamiamy cały obszar Dzisiaj całkowicie u martw jony Tworzymy niezwykle Istotne rozwiązanie dla całej Polski Wschodniej bo przecież To jest zupełnie inna grupa Towarowa zupełnie inny rodzaj klientów a przede Kosztów Bo ten port będzie zdecydowanie tańsze od Trójmiejski I nie wchodzący konkurencyjnie bo dziś Cierpimy na 1 podstawowe Na brak Przychodzi o porty Ty to po prostu brak mi Rozwojowych
d4ak3q1
d4ak3q1