MSZ: wiceminister Katarzyna Kacperczyk o promocji marki "Polska" (komunikat)

...

05.12.2013 | aktual.: 05.12.2013 16:08

05.12. Warszawa - MSZ informuje:

Każdy z nas może być świetnym ambasadorem naszego kraju. Pragniemy pokazać Polskę jako kraj pełen ludzi kreatywnych, ambitnych i zaangażowanych - podkreśliła wiceminister Katarzyna Kacperczyk podczas czwartkowej konferencji "Polskie Puzzle. Warto być Made in Poland" w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W czasie gali wręczono też nagrody w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu promocji Polski.

Podczas konferencji zaprezentowane zostały najnowsze kampanie promocyjne naszego kraju w Polsce i zagranicą. Wiceminister Kacperczyk przedstawiła przyjęte podczas październikowego posiedzenia Rady Promocji Polski "Zasady komunikacji marki +Polska+".

- Naszym celem jest zwrócenie uwagi na polskie społeczeństwo, zwykłych obywateli, bez względu na ich wiek, pochodzenie, czy miejsce pracy. Największą wartością naszej ojczyzny jesteśmy my, Polacy - powiedziała wiceszefowa polskiej dyplomacji.

Konferencja była połączona z galą finałową konkursu "Teraz Polska Promocja" na najlepszą pracę magisterską z zakresu promocji Polski. Konkurs objęty jest patronatem MSZ, a specjalną Nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych zdobyła absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego Agata Ranachowska za pracę pt. "Branding narodowy jako sposób budowania pozycji międzynarodowej państwa: analiza skuteczności na przykładzie Polski", napisaną pod kierunkiem dr Justyny Nakoniecznej.

Konferencję zorganizowała Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska", pod patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)

kom/ aja/

Źródło artykułu:PAP
promocjadyplomacjapolska
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)