Trwa ładowanie...
d441von

Muzeum Narodowe pozbywa się reklam z budynku

W poniedziałek z zabytkowej elewacji Muzeum Narodowego mają zniknąć płachty reklamowe - sygnalizuje "Życie Warszawy". Tym śladem powinni pójść wszyscy - twierdzą eksperci, wskazując na estetyczny bałagan w stolicy.

d441von
d441von

Na usunięcie bannerów zgodzili się sponsorzy placówki, czyli Polkomtel i PKN Orlen. To precedens: reklamodawcy zauważyli szansę na promowanie swoich marek w porządkowaniu przestrzeni publicznej, a nie jej zaśmiecaniu. Ta pozytywna inicjatywa muzeum nie zmienia jednak faktu, że ścisłe centrum Warszawy - np. budynki wzdłuż Al. Jerozolimskich - wyglądają jak reklamowy śmietnik. Płachtami zasłonięty jest m.in. Dworzec PKP Śródmieście, Rotunda, Universal i dawna Cepelia - wytyka gazeta.

Tymczasem antyreklamowe rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury z połowy grudnia ub. roku miało usunąć płachty z okien budynków polskich miast. Dlaczego prawie nic się nie zmieniło? Nowe przepisy dotyczą tylko domów mieszkalnych. Poza tym są pełne luk, które wykorzystują firmy reklamowe - pisze "Życie Warszawy" w dzisiejszej publikacji.

d441von
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d441von