Nawigacja w Carrefourze. Pomaga znaleźć ulubiony napój
Robienie zakupów w hipermarkecie bywa udręką. Zwłaszcza, gdy trzeba przemierzać długie sklepowe aleje w poszukiwaniu produktów z listy. Carrefour postanowił sprawę ułatwić. W sklepach pojawiła się specjalna nawigacja, która ma sprawić, że klienci będą mniej błądzić.
14.12.2017 10:06
Ledowe instalacje pojawiły się w czterech sklepach w Warszawie i Poznaniu. To rodzaj nawigacji po kategoriach napojów, którą dla koncernu Coca-cola wykonała agencja 4Frame – informuje portal dlahandlu.pl.
Zobacz także
Instalacja w alejce ułatwia odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce. Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł. Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co jeszcze bardziej przyciągnie uwagę konsumentów.
Nawigacja dostępna jest w sklepach Carrefour w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, w Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie.