- Trzeba mieć pasję i nosa, bo intuicja jest ważna w budowaniu biznesu. Intuicja polega na tym, żeby nie słuchać znajomych, którzy mówią, że Ci się nie uda. Intuicja też polega na tym, by nie słuchać klientów - mówi Adam Ringer. Twórca marki Green Caffe Nero dodaje, że według niego sukces tkwi w tym, by przewidywać potrzeby klientów. Przykład Green Caffe Nero pokazuje, jak firma wprowadziła na rynek ofertę, której klienci jeszcze nie oczekiwali, ale po jakimś czasie stała się ona dla nich niezbędna. Chodzi o sprzedawanie kanapek do kawy. - Henry Ford pisał w swojej książce napisał, że klient zrozumie swoje potrzeby dopiero jak je zobaczy. I on dodaje wyraźnie, że jeżeli słuchasz klienta i robisz to co klient chce, to przegapisz jutro. Jeżeli wszyscy mówią: "nie rób tego", wszyscy odradzają, ten klient jest w niszy, którą trzeba stworzyć, on w ogóle nie jest świadomy swoich potrzeb. Kto był świadomy dotykowego ekranu w telefonie mobilnym - dodaje Ringer. Zobacz całą rozmowę na You Tube.