Nino o biznesie: Mateusz Juroszek – sprzedane mecze to nie problem
Po zmianie ustawy hazardowej przychody STS podwoiły się, jednak Mateusz Juroszek uważa, że najlepsze czasy dla jego firmy dopiero nastąpią. W programie „Nino o biznesie” opowiada o największych bolączkach w branży, odnosząc się też do pogłosek o sprzedanych meczach i osobach, które na takich „ustawkach” zarabiają. Zdaniem Juroszka wiele jeszcze można zrobić w kwestii walki z szarą strefą w bukmacherce. Jak mówi – jego przychody mogą się nawet podwoić, jeśli ministerstwo dalej będzie walczyć z nieuczciwą konkurencją. Przyszłość firmy to zakłady internetowe, chociaż mają one wyglądać jeszcze inaczej, niż obecnie. I chociaż 80 procent zakładów jest obecnie dokonywanych online – stacjonarne punkty wciąż będą potrzebne, chociaż szef STS widzi konieczność zmiany sposobu ich funkcjonowania.