Nocne telefony rozwścieczyły klientów Play. Rzecznik przeprasza
W nocy z poniedziałku na wtorek wielu klientów sieci Play otrzymało SMS-y i telefony z informacją o konkursie. Przyczyną miał być błąd techniczny.
27.06.2017 13:55
Od wtorkowego poranka w mediach społecznościowych na Play posypały się gromy. Klienci byli wściekli za nocną pobudkę.
Ci, którzy zdecydowali się podnieść słuchawkę, usłyszeli w niej głos Jerzego Stuhra. Sieć zachęcała do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest możliwość nagrania audiobooka "Seksmisji" wspólnie z popularnym aktorem. Aby zgłosić chęć uczestnictwa, trzeba aktywować usługę Audiobooki w Play oraz przesłać swoją wersję fragmentu tekstu „Seksmisji”. Akcja trwa do 11 lipca.
Telefony i SMS-y zamiast zachęcić klientów do udziału w konkursie, wielu z nich skutecznie zniechęciły. Już w nocy przeprosił za nie Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play. Wytłumaczył, że przyczyną był błąd techniczny.
Na tym jednak kłopoty operatora się nie skończyły. Już we wtorek klienci zaczęli zgłaszać problemy z zasięgiem internetu. Przedstawiciele sieci tłumaczyli, że odpowiadać może za to duże obciążenie nadajników. Poprosili jednak o zgłaszanie poszczególnych przypadków.
Z całej sytuacji zadrwił rzecznik sieci Orange Wojciech Jabczyński, który zaprosił klientów konkurencji do skorzystania z usług jego pracodawcy.
Zobacz także: W całej UE roaming tak jak w Polsce. Kosztowne opłaty 15 czerwca przeszły do historii