Nowa kampania Lidla. Okrasa i Ładocha tylko w internecie
Sieć sklepów Lidl rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jak dowiedziały się WP finanse, dotychczasowe gwiazdy - Daria Ładocha i Karol Okrasa - pojawią się tylko na serwisie youtube. W telewizyjnych reklamach zastąpią ich inni bohaterowie.
Dotychczasowe gwiazdy kampanii reklamowych Lidla nie znikną zupełnie. Mają prowadzić kilka internetowych projektów, w tym Kuchnię Lidla.
W tradycyjnych reklamach zastąpią ich jednak bohaterowie wykreowani na zwykłych klientów sklepu. - To właśnie "radość z życia" jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla - czytamy w komunikacie prasowym.
Karol Okrasa i Daria Ładocha promowali Lidla od lutego 2016 roku. Występowali w reklmach pod hasłem "Tradycyjnie czy nowocześnie". Okrasa jest gwiazdą kampanii lidla od 2012 roku. Wcześniej występował w duetach z Pascalem Brodnickim i Dorotą Wellman