WP Finanse
reklama
29-04-2018 (11:39)

Nowa kampania Lidla. Okrasa i Ładocha tylko w internecie

Sieć sklepów Lidl rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jak dowiedziały się WP finanse, dotychczasowe gwiazdy - Daria Ładocha i Karol Okrasa - pojawią się tylko na serwisie youtube. W telewizyjnych reklamach zastąpią ich inni bohaterowie.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Domyślny opis zdjęcia na stronę główną
Domyślny opis zdjęcia na stronę główną (ONS.pl)
WP

Dotychczasowe gwiazdy kampanii reklamowych Lidla nie znikną zupełnie. Mają prowadzić kilka internetowych projektów, w tym Kuchnię Lidla.

W tradycyjnych reklamach zastąpią ich jednak bohaterowie wykreowani na zwykłych klientów sklepu. - To właśnie "radość z życia" jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla - czytamy w komunikacie prasowym.

Karol Okrasa i Daria Ładocha promowali Lidla od lutego 2016 roku. Występowali w reklmach pod hasłem "Tradycyjnie czy nowocześnie". Okrasa jest gwiazdą kampanii lidla od 2012 roku. Wcześniej występował w duetach z Pascalem Brodnickim i Dorotą Wellman

WP

Czytaj też: Wojna o pracowników trwa. Lidl odpowiada swojemu największeu rywalowi

5 bln zł. Dług emerytalny nie pojawił się nagle, ale nareszcie został policzony

WP
WP