Trwa ładowanie...
reklama

Nowa kampania Lidla. Okrasa i Ładocha tylko w internecie

Sieć sklepów Lidl rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jak dowiedziały się WP finanse, dotychczasowe gwiazdy - Daria Ładocha i Karol Okrasa - pojawią się tylko na serwisie youtube. W telewizyjnych reklamach zastąpią ich inni bohaterowie.

Share
Nowa kampania Lidla. Okrasa i Ładocha tylko w internecie
Źródło: ONS.pl
dkvhnwv

Dotychczasowe gwiazdy kampanii reklamowych Lidla nie znikną zupełnie. Mają prowadzić kilka internetowych projektów, w tym Kuchnię Lidla.

W tradycyjnych reklamach zastąpią ich jednak bohaterowie wykreowani na zwykłych klientów sklepu. - To właśnie "radość z życia" jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla - czytamy w komunikacie prasowym.

Karol Okrasa i Daria Ładocha promowali Lidla od lutego 2016 roku. Występowali w reklmach pod hasłem "Tradycyjnie czy nowocześnie". Okrasa jest gwiazdą kampanii lidla od 2012 roku. Wcześniej występował w duetach z Pascalem Brodnickim i Dorotą Wellman

dkvhnwv

5 bln zł. Dług emerytalny nie pojawił się nagle, ale nareszcie został policzony

dkvhnwv

Podziel się opinią

Share
dkvhnwv
dkvhnwv