Nowa kampania Lidla. Okrasa i Ładocha tylko w internecie

Sieć sklepów Lidl rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jak dowiedziały się WP finanse, dotychczasowe gwiazdy - Daria Ładocha i Karol Okrasa - pojawią się tylko na serwisie youtube. W telewizyjnych reklamach zastąpią ich inni bohaterowie.

Domyślny opis zdjęcia na stronę główną
Źródło zdjęć: © ONS.pl

Dotychczasowe gwiazdy kampanii reklamowych Lidla nie znikną zupełnie. Mają prowadzić kilka internetowych projektów, w tym Kuchnię Lidla.

W tradycyjnych reklamach zastąpią ich jednak bohaterowie wykreowani na zwykłych klientów sklepu. - To właśnie "radość z życia" jest tematem przewodnim nowej kampanii Lidla, której bohaterami zostali prawdziwi ludzie, klienci Lidla, którzy podzielą się doświadczeniami z osobami, które nie miały okazji korzystać z usług sieci sklepów oraz nie znają produktów marek Lidla - czytamy w komunikacie prasowym.

Karol Okrasa i Daria Ładocha promowali Lidla od lutego 2016 roku. Występowali w reklmach pod hasłem "Tradycyjnie czy nowocześnie". Okrasa jest gwiazdą kampanii lidla od 2012 roku. Wcześniej występował w duetach z Pascalem Brodnickim i Dorotą Wellman

5 bln zł. Dług emerytalny nie pojawił się nagle, ale nareszcie został policzony

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia