Trwa ładowanie...
dvc1z60

Nowa promocja Lidla. Książka nauczy dzieci zdrowego odżywiania

Od poniedziałku w Lidlu można ponownie zbierać naklejki. Tym razem po to, by zdobyć nową książkę, wydaną we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej. To kompendium wiedzy o żywieniu dzieci.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Klienci Lidla od poniedziałku znowu mogą zbierać naklejki. Tym razem na książkę
Klienci Lidla od poniedziałku znowu mogą zbierać naklejki. Tym razem na książkę (East News)
dvc1z60

"Supermocni kontra złodzieje zdrowia" - to tytuł książki, którą swoim klientom proponuje niemiecka sieć handlowa.

"Książka składa się z dwóch części łączących naukę z zabawą. W pierwszej – edukacyjnej, znajdziemy przejrzyste, czytelne porady, istotne dane, a także proste przepisy. Druga, dedykowana tym najmłodszym, składa się z 3 komiksów zawierających prawdziwych bohaterów i ich przygody" - tak swoją promocję zachwala Lidl.

Sieć chce walczyć ze złymi nawykami żywieniowymi dzieci, które na talerzach przede wszystkim mają produkty bogate w cukier, ale również tłuszcz czy sól. Unikają z kolei warzyw i innych zdrowych produktów.

dvc1z60

Obejrzyj: Podatek handlowy? Nie łudźmy się: będzie drożej

W zmianach mają pomóc eksperci, którzy zostali zaproszeni to współtworzenia książki. Wśród nich są m.in. prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz ambasador Kuchni Lidla – Karol Okrasa.

dvc1z60

- Dla rozwoju dziecka i jego zdrowia kluczowe są warzywa i owoce. Ich jedzenie wpływa na prawidłowe funkcjonowanie mózgu, oczu, mięśni oraz układu odpornościowego. Tymczasem z badań Instytutu Żywności i Żywienia wynika, że dzieci w Polsce spożywają ich zdecydowanie za mało - mówi prof. Mirosław Jarosz.

- Nieustannie staramy się zwiększać świadomość Polaków z zakresu zdrowego odżywiania i trybu życia. Cieszymy się, że już po raz drugi nawiązaliśmy współpracę z największym autorytetem w dziedzinie zdrowego odżywiania w Polsce Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Lidl Polska.

Żeby zdobyć książkę, trzeba zebrać 5 naklejek, które wydawane są po wydaniu przynajmniej 60 zł. Wśród zakupionych produktów musi się jednak znaleźć przynajmniej jeden owoc lub warzywo. Promocja trwa do 27 października lub wyczerpania zapasów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dvc1z60

Podziel się opinią

Share
dvc1z60
dvc1z60